Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

2 αξιολογήσεις

3,0

2 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
Sonam Sanimik's avatar
Από Sonam Sanimik

παράγγειλα και ήρθε το προιόν στην ώρα του. απόλυτα ευχαριστημένος.

marianthy's avatar
Από marianthy

Αγόρασα κουζινάκι φουρνάκι PrincessMO4060 στις 24/11. Πριν το πάρω είχα ρωτήσει τηλεφωνικά επανειλημμένα τις διαστάσεις, επειδή έχω περιορισμό στο χώρο. Μου είπε ότι είναι 60 εκ, και όχι παραπάνω. Είχα δει ένα άλλο μοντέλο της Princess ότι είναι 61,5 εκ. Ξαναρώτησα μήπως είναι 61,5 εκ. απάντησε όχι. Τελικά η διάσταση ήταν 61,5 εκ! Χρειάστηκα να ξεκαρφώσω όλο τον πάγκο της κουζίνας και να τον μετακινήσω για να χωρέσει. Τέλος πάντων... έχουμε και συνέχεια. Βάζω το φούρνο να δουλέψει, είχε πρόβλημα, δεν έψηνε. Μου συστήνουν ένα συμβεβλημένο τεχνικό στα Πατήσια. Το πηγαίνω εκεί και περίμενα 16 μέρες για να το πάρω πίσω, περίμεναν λέει από την εταιρεία να τους στείλει έναν καινούργιο θερμοστάτη. Το παίρνω πίσω και σήμερα 19/12 βάζω πάλι να ψήσω και έχει το ίδιο πρόβλημα. Και το αστείο είναι ότι κανείς δε φταίει. Το κατάστημα λέει είναι θέμα τεχνικού και ο τεχνικός είναι θέμα εταιρείας. Ποιος θα με αποζημιώσει για ένα μήνα που αγοράζω φαγητό απέξω και που όπως πάμε στις γιορτές δε θα έχω κουζίνα;

BestPrice Release: 1.0.1573