Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

2 αξιολογήσεις

2,5

2 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
sevoulini's avatar
Από sevoulini

H εξυπηρέτησή τους ήταν άψογη. Παρέλαβα την παραγγελία μου εντός μιας ημέρας. Είχε πολύ ωραία συσκευασία και αρκετά δειγματάκια! Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Ευχαριστώ!

zafpar's avatar
από 2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από zafpar

Το κατάστημα είναι ανεπαρκές! Τουλάχιστον ερασιτέχνες (στον τομέα του ecommerce). Δεν τους ενδιαφέρει ο πελάτης αλλά η τσέπη τους. Ακόμα και αφού έκαναν αυτοί το λάθος ΔΕΝ το παραδέχθηκαν, ΔΕΝ ζήτησαν συγγνώμη, ΔΕΝ προσπάθησαν να το διορθώσουν. Έκανα παραγγελία την Τετάρτη. Το PayPal τους δεν δούλεψε. Επικοινώνησα τηλεφωνικά. Μου είπαν πως στο σύστημά τους -για κάποιο λόγο- έβλεπαν πολλαπλάσιες ποσότητες προϊόντων από αυτά που είχα ζητήσει. Μου ζήτησαν να στείλω έμβασμα και να επικοινωνήσω αμέσως μετά μαζί τους. Το κάνω την ίδια στιγμή και ξαναπαίρνω τηλέφωνο. Ο υπάλληλος που απαντάει "Είμαστε ΟΚ. Τα προϊόντα σας θα φτάσουν σε εσάς μάλλον την Παρασκευή". Την Παρασκευή επικοινωνώ και πάλι μαζί τους. Μου τα αλλάζουν. "Η πληρωμή έφτασε σήμερα. Η παραγγελία δεν απεστάλη", μου λένε. "Μου επιβεβαιώσατε τηλεφωνικά ότι είναι όλα ΟΚ και πως τα προϊόντα θα φτάσουν την Παρασκευή" απαντώ. Ανταλλάσσουμε μερικά "γαλλικά" και μου λένε πως θα επικοινωνήσει αργότερα μαζί μου το άτομο που μου είπε πως όλα ήταν ΟΚ. Το μεσημέρι δέχομαι τηλεφώνημα από ένα ειρωνικότατο άντρα ο οποίος αντί να ζητήσει συγγνώμη μου λέει αν θέλουν να στείλω τα προϊόντα ή να πάρω τα χρήματά μου πίσω (όλα αυτά το μεσημέρι μετά από 4 τουλάχιστον ώρες όπου, αν ήθελαν, μπορούσαν να διορθώσουν το πρόβλημα με υπερταχεία αποστολή μέσω courier). Φυσικά και απάντησα πως επιθυμώ την επιστροφή των χρημάτων.

Απάντηση από Mypharmacy

Ο συγκεκριμένος <<πελάτης>> επέλεξε να πληρώσει μέσω e-banking αντί μέσω paypal, όπως είχε δηλώσει κατά την παραγγελία του.

Tο paypal και το e-banking δουλεύουν αρκεί να ξέρουμε πώς να τα χειριζόμαστε.

Ικανοποιούμε καθημερινά δεκάδες παραγγελίες προς κάθε σημείο της Ελλάδας, χωρίς μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα.

Ο Κύριος δεν τήρησε την διαδικασία πληρωμής, επιπλέον επικοινωνώντας με τους συνεργάτες μας υπήρξε αναίτια αγενής λέγοντας πως σε άλλα e-shop πρώτα αποστέλλουν τα προϊόντα και μετά κάνει κατάθεση στην τράπεζα. Θα μπορούσε να πληρώσει με αντικαταβολή, επέλεξε πληρωμή μέσω τραπέζης, άλλα δεν ήταν συνεπής.

BestPrice Release: 1.0.1630