Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

20 αξιολογήσεις

2,1

20 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
Athanasia Kopana's avatar
Από Athanasia Kopana

Οι τιμές πολύ καλές! Επίσης, απαντούν άμεσα στα email, άρα και η επικοινωνία πάρα πολύ καλή! Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ότι ενώ έδειχναν σε απόθεμα κάποια προϊόντα της παραγγελίας μου, τελικά δεν ήταν και αναγκάστηκα να περιμένω 1 εβδομάδα παραπάνω. Γι' αυτό και τα τρία αστέρια. Ελπίζω να ήταν μεμονωμένο περιστατικό.

ioanna3's avatar
Από ioanna3

Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με την παραγγελία - συμπλήρωμα διατροφής. Παρότι άργησα να καταθέσω τα λεφτά (για δικούς μου λόγους) οι άνθρωποι δεν είχαν κανένα πρόβλημα να περιμένουν και επιπλέον ήταν ευγενικοί στο τηλέφωνο. Η παραγγελία έφτασε ακριβώς μια μέρα μετά την κατάθεση σε άριστη κατάσταση.

Mary Stefanou's avatar
2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Mary Stefanou

Αγόρασα βρεφικό γάλα την Κυριακή 3/4/2016 που φαινόταν διαθέσιμο. Την επόμενη μέρα μου ήρθε μήνυμα ότι συγκεντρώνονται τα προϊόντα και μέχρι σήμερα δεν είχα άλλη ειδοποίηση. Τους τηλεφώνησα λοιπόν για να δω πότε θα παραλάβω (λένε ότι η παράδοση σε διαθέσιμα προϊόντα κάνει 1-2 μέρες). Και μου λένε την επόμενη δευτέρα, γιατί υπήρχε έλλειψη! Αν υπήρχε αυτό το πρόβλημα δεν έπρεπε να ειδοποιηθώ για την καθυστέρηση, ειδικά όταν πρόκειται για βρεφικό γάλα που προφανώς το χρειαζόμαστε και σε περίπτωση καθυστέρησης θα υπάρχει πρόβλημα; Η απάντηση τους στο ερώτημα γιατί το είχαν ως διαθέσιμο το προϊόν ενώ δεν ήταν ήταν ότι αναφέρουν στους όρους. Φυσικά ακύρωσα την παραγγελία γιατί δεν είχα απόθεμα γάλακτος μέχρι να παραλάβω. Ελπίζω μόνο να μου πιστώσουν άμεσα τα χρήματα!

ang28d's avatar
από 2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από ang28d

Άψογη εξυπηρέτηση! Οι υπάλληλοι με τους οποίους μίλησα ήταν ευγενέστατοι. Κατέθεσα τα χρήματα και την επόμενη μέρα είχα τα προϊόντα στα χέρια μου.

Kostas Agranitis's avatar
2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Kostas Agranitis

έκανα παραγγελία 29/12, σήμερα 17/1 δεν έχω ακόμα παραλάβει. Μου έστειλαν ένα μήνυμα ότι κάποιο απο τα προιόντα που είχα παραγγείλει ήταν σε έλειψη, τους πήρα τηλ. και μου είπαν ότι και τα τρία προιόντα της παραγγελίας μου ήταν σε έλειψη. Οι τύποι είναι απαράδεκτοι, δεν το συνιστώ σε κανέναν. Μακρυά παιδιά, καλύτερα να παράγγελνα από εξωτερικό... τώρα θα είχα παραλάβει και σε ακόμα καλύτερες τιμές.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ's avatar
από 2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Από τα πιο οικονομικά φαρμακεία στο σύνολο των προϊόντων του καθώς και μικρό όριο αγορών για δωρεάν αποστολή (29 ευρω). Έκανα την παραγγελία 12/12/14 (Παρασκευή) και 16/12/14 (Τρίτη) ήταν σπίτι μου.

bofor's avatar
Από bofor

Στην αρχη ειχαν ενα μηνυμα στην αρχη της σελιδας που ελεγε,οτι αν βρειτε αλλου φθηνοτερα,καλεστε μας και θα σας κανουμε καλυτερη τιμη.ΜΕΤΑ αυτο εξαφανιστηκε και οι τιμες σιγα σιγα αυξηθηκαν οπως σημερα που εψαχνα για HANSAPLAST SRAY BANDAGE και το βρηκα αλλου εξαιρετικα φθηνοτερα.Κριμα γιατι τους εκτιμουσα πολυ,ειχαν ξεκινησει παρα πολυ δυνατα,εγω ψωνιζα με κλειστα τα ματια,αλλα τωρα στρεφομαι σε αλλα καταστηματα.

Δημήτρης Ζαδέλης's avatar
3 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Δημήτρης Ζαδέλης

Η παραγγελία μου με υποβλήθηκε στις 21/04/14 και πληρώθηκε άμεσα μέσω PayPal. Στις 29/04/14 λόγω μη διαθεσιμότητας του ενός από τα δύο προϊόντα έγινε, μετά από συνεννόησή μου με το Pharmacy4u.gr, μεταβολή της παραγγελίας μου και αποστολή της. Από την μεταβολή αυτή προέκυψε ένα πιστωτικό υπόλοιπο 6,46? το οποίο πρέπει να μου επιστραφεί. Μέχρι σήμερα, κι ενώ έχω ήδη επικοινωνήσει πολλές φορές τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω email με το κατάστημα, δεν μου έχει ακόμα πιστωθεί το ποσό αυτό. Οι εκπρόσωποι του καταστήματος κάθε φορά, απλά επιβεβαιώνουν την εκκρεμότητα, ζητούν συγνώμη για την καθυστέρηση και με διαβεβαιώνουν ότι θα γίνει άμεσα η επιστροφή της διαφοράς στον λογαριασμό μου. Όμως ο εμπαιγμός έχει και τα όρια του. Από εχθές 14/05/14 ξεκίνησα την διεκδίκηση του ποσού αυτού μέσα από την διαδικασία που προβλέπει η διαχείριση αμφισβητούμενων συναλλαγών του PayPal. Καμία απολύτως ανταπόκριση από το Pharmacy4u μέχρι στιγμής. Κατά την γνώμη μου το συγκεκριμένο κατάστημα είναι εντελώς αναξιόπιστο και δεν πρόκειται ποτέ ξανά να το επιλέξω για τις αγορές μου, αλλά ούτε και να το προτείνω σε κάποιον.

Elena Papanastasiou's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Elena Papanastasiou

Υπέβαλα την παραγγελία στις 6 Απριλίου μετά από ενόχλησή μου στις 15 Απριλίου μου ανέφεραν ότι το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο (δεν αναφερόταν στη σελίδα όταν υπέβαλα την παραγγελία). Στις 24 Απριλίου κατόπιν δικής μου ενόχλησης με ενημέρωσαν ότι δεν είχαν ακόμα το προϊόν και ακύρωσα την παραγγελία.Ακόμη σήμερα δεν έχουν επιστρέψει τα χρήματα παρ όλες τις καθημερινές επικοινωνίες μαζί τους και τη διαβεβαίωση ότι "τώρα τα πιστώνουν" Είμαι ένα βήμα πριν να υποβάλλω καταγγελία στο PAYPAL.

skamnaks's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από skamnaks

Εγώ έκανα την παραγγελία μου Τετάρτη βράδυ και Παρασκευή μου παραδόθηκε στα Χανιά της Κρήτης.. Όταν διάβασα τις κριτικές.. λέω θα περιμένω κανένα μήνα.. Αλλά, τελικά όλα καλά! Και από ότι είδα όλες οι κριτικές είναι αρνητικές.. Κρίμα.. Γιατί εγώ δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο. Και αξίζει να τονίσω ότι ήταν μεγάλη η παραγγελία μου..

maria123456789's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από maria123456789

Αρχικά μου έστειλαν ένα προϊόν που δεν ήταν διαθέσιμο (σε λιγότερο από 2 εδβομάδες), δύο τεμάχια, το ένα ληγμένο. Για να μου έρθει η αντικατάσταση έκανε πάνω από μήνα (έπειτα από δική μου ενόχληση) και όταν το στείλανε έπρεπε να το πληρώσω ξανά.

Βασίλειος Γούλας's avatar
3 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Βασίλειος Γούλας

Παραγγελία 27/05/2013. Επειδή είχα παραγγείλει ποσότητα, γράφω στα σχόλια "Παρακαλώ πολύ να με ενημερώσετε αν κάτι δεν υπάρχει, για αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας. Ευχαριστώ" Πέρασε ένας μήνας και στέλνω e-mail, η απάντηση ανέφερε ότι τα συγκεντρώνουν και αν ήθαλα να την ακυρώσω. Αντε λέω να περιμένω λίγο ακόμα. Μετά από καμιά 10αριά ημέρες, τίποτα. Την ακύρωσα μόνος μου! Μακριά και αγαπημένοι!

kkostas's avatar
2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από kkostas

Έκανα μία παραγγελία για 2 προϊόντα. Δυστυχώς πρώτα την έκανα και μετά διάβασα τις αξιολογήσεις των χρηστών. Με λίγα λόγια ισχύουν ακριβώς αυτά που έχουν γράψει όλοι οι υπόλοιποι. Δηλαδή πρώτον: είναι πολύ πιθανόν πολλά από τα προϊόντα που έχουν στη σελίδα τους να μην είναι διαθέσιμα και δεν υπάρχει τρόπος να το ξέρει κάποιος. Εγώ περίμενα 2 εβδομάδες για να μου στείλουν το ένα από τα δυό προϊόντα. Σε άλλο μαγαζί-φαρμακείο που πήρα το ίδιο προϊόν ήρθε την επόμενη εργάσιμη και υπέθεσα επειδή είναι φαρμακευτικό μάλλον ήρθε από κάποια αποθήκη. Τέλος π. Δεύτερον: το δεύτερο προϊόν δεν ήρθε ποτέ, απλά ακυρώθηκε "λόγω έλλειψης"(και πιστώθηκε όμως άμεσα στην κάρτα μου) χωρίς να το γνωρίζω παρά μόνο μετά από επικοινωνία με email. Τουλάχιστον, σε αντίθεση με κάποια σχόλια άλλων χρηστών, υπήρχε επικοινωνία με email (περισσότερο απάντηση σε δικά μου email). Σε γενικές γραμμές δεν έμεινα ευχαριστημένος από αυτήν την εμπειρία, γιατί πρώτον άργησαν υπερβολικά πολύ και δεύτερον δεν πήρα αυτά που παράγγειλα (τα οποία υπήρχαν στη σελίδα τους) και ειδικότερα χωρίς κάποια ειδοποίηση. Και φυσικά πλέον θα έπρεπε να φαίνεται η διαθεσιμότητα των προϊόντων στη σελίδα τους το 2013!! Δεν το συνιστώ σαν ηλεκτρονικό μαγαζί.

Απάντηση από Pharmacy4u

Ο πελάτης παρήγγειλε δυο προϊόντα από το καταστημά μας. Tο αντιηλιακό δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο, το παραγγείλαμε από την εταιρεία, και το περιμέναμε. Μας ενημέρωσε όμως η εταιρεία του προίοντος ότι δεν θα είναι διαθέσιμο πια (εποχιακό προϊόν) και με την σειρά μας στείλαμε τα υπόλοιπα προϊόντα κάνοντας άμεση επιστροφή χρημάτων (πίσω στην κάρτα) για την αξία του προϊόντως που δεν στάλθηκε . Εμείς με την σειρά μας αφαιρέσαμε αμέσως το συγκεκριμένο προϊόν απο την ηλεκτρονική μας σελίδα και ενημερώσαμε τον πελάτη με e-mail κατά την αποστολή του δεματός του ότι το προίον αυτό είναι σε έλλειψη. Πάντοτε αυτή την εποχή με τα εποχιακά προϊόντα και ειδικά με τα αντιηλιακά προίοντα προκύπτουν ελλείψεις απο τις εταιρείες.τις οποιές εμεις δεν μπορουμέ να τις προβλέψουμε . Οι εταιρείες εισάγουν πάντοτε συγκεκριμένες ποσότητες από το εξωτερικό (για τα αντιηλιακά προϊόντα) και όταν εξαντληθεί κάποιο είδος δεν το ξαναπαραγγέλνουν.

yannisand's avatar
5 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από yannisand

Παραγγελία στις 04/01/2013, ακυρώθηκε μετά από 1 μήνα χωρίς καμιά ειδοποίηση και παρά την επικοινωνία μου μαζί τους με mail. Η δικαιολογία τους, σας καλέσαμε και δεν απαντήσατε. Είχα όντως μια αναπάντητη κλήση. Όλα αυτά μετά απο 1 μήνα καθυστέρησης και χωρίς καμιά απάντηση στο e-mail. Έστω τουλάχιστον να ενημέρωναν για την επικείμενη καθυστέρηση. Πρώτη φορά συναντώ τέτοια πολιτική σε online παραγγελία.

Απάντηση από Pharmacy4u

Αγαπητέ πελάτη αναφορικά με την αρνητική αξιολόγηση που μας καταθέσατε καθώς και την αιτία της, ωφείλουμε να σας απαντήσουμε ότι: Η παραγγελία σας σαφώς και άργησε να συγκεντρωθεί ένα μήνα μιάς και το προιόν το οποίο είχατε παραγγείλει ήταν σε έλλειψη από την εισαγωγική του εταιρία. η παντελλής έλλειψη που αναφέρετε στην αξιολόγησή σας δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι ισχύει, μιας και σαφέστατα αναφέρεται στους όρους συνεργασίας του καταστήματός μας πως, αν μία παραγγελία αργήσει πάνω από 5 εργάσιμες ημέρες θα πρέπει ο πελάτης να έρθει σε επικοινωνία μαζί μας. τέλος, αναφορικά με την "αδικαιολόγητη" όπως αναφέρατε ακύρωση της παραγγελίας σας, θα πρέπει να σας θυμήσουμε πως σας καλέσαμε χωρίς να ανταποκριθείτε (αναπάντητη κλίση) στις 30 Ιανουαρίου και η ακύρωση της παραγγελίας σας έγινε δύο ημέρες μετά (1 Φεβρουαρίου) αφού δεν είχαμε κάποια δική σας επικοινωνία και θεωρήσαμε πως δεν χρειάζεστε πλέον την παραγγελία σας.

eirinaki1975's avatar
4 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από eirinaki1975

Έκανα την παραγγελία μου στις 22/11/2012. Στις 18/12 παρέλαβα αλλά όχι όλη την παραγγελία. 19/1/2013 και ακόμα να μου στείλουν τα υπόλοιπα. Τους παίρνεις τηλέφωνο και σου λένε οτι θα σε πάρουν πίσω και δεν το κάνουν ποτέ. Τους στέλνεις email και δεν απαντούν. Είναι απαράδεκτοι.

Απάντηση από Pharmacy4u

Αγαπητέ πελάτη ευχαριστούμε για την αρνητική σας αξιολόγηση αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα είτε έχουν παρανοηθεί είτε δεν έχουν αναφερθεί στην αξιολογησή σας και συγκεκριμένα: κάνατε μία παραγγελία στο eshop μας η οποία αποτελείτο από ΕΙΚΟΣΙ ΕΠΤΑ (27) διαφορετικά προϊόντα (κωδικούς). όπως ίσως γνωρίζετε εδώ και πάρα πολύ καιρό λόγω της οικονομικής κρίσης ο κλάδος του φαρμακείου αντιμετωπίζει φαινόμενα έλλειψης φαρμάκων ή παραφαρμάκων. παρόλα αυτά, όπως και πάλι και εσείς μπορείτε να επιβεβαιώσετε, σας παραδώσαμε την ημερομηνία που αναφέρετε το ΣΥΝΟΛΟ της παραγγελίας σας χωρίς να συμπεριλάβουμε πέντε μόνο προϊόντα (κωδικούς). Την ώρα της τιμολόγησης και αποστολής της παραγγελίας σας με κούριερ, άμεσα και ΑΥΤΟΜΑΤΑ το σύστημά μας έστειλε στο προσωπικό σας λογαριασμό email το ακόλουθο κείμενο "Τα μη διαθέσιμα προιοντα είναι σε προσωρινη έλλειψη.Σας ευχαριστούμε πολύ. www.pharmacy4u.gr. " πράγμα που δείχνει πως τα ανωτέρω πέντε προϊόντα θα αργούσαν πάρα πολύ να παραληφθούν και, όπως και πάρα πολύ καλά γνωρίζετε και πάλι την αξία τους την επιστρέψαμε στον λογαριασμό σας στο paypal. Απορίας άξιο είναι λοιπόν το πως εσείς περιμένετε να σας στείλουμε τα υπόλοιπα προιόντα αφού ΚΑΙ σας έχουμε ενημερώσει για την έλλειψή τους ΚΑΙ σας έχουμε επιστρέψει την οικονομική τους αξία. Ελπίζουμε το όλο θέμα να δημιουργήθηκε σε παρεξήγηση λόγω της μη ανάγνωσης του ενημερωτικού ηλεκτρονικού μηνύματος που σας είχαμε αποστείλλει. με χαρά θα περιμένουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και πάλι.

d4d's avatar
7 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από d4d

Φυσικά και έχει τις καλύτερες τιμές αφού δε σου στέλνει ποτέ τα προϊόντα δε σε ενημερώνει για ποιον λόγο συμβαίνει αυτό και όταν σου υποσχεθούν οτι θα στα αποστείλουν δε το κάνουν ποτέ. Μου έστειλαν την μισή παραγγελία και τα υπόλοιπα τα περίμενα ένα μήνα. Η δικαιολογία ήταν οι γιορτές των Χριστουγέννων. Ωστόσο σε όλα τα τηλέφωνα που έκανα η απάντηση ήταν μια και πάντα η ίδια. Την Τετάρτη παραλαμβάνουμε και Παρασκευή θα τα έχετε. Πλήρως αναξιόπιστοι απέναντί μου. Σε θεωρούν απλά χαζό. Ακύρωσα την παραγγελία μου και με χρέωσαν με την προμήθεια επιστροφής του paypal! Απλά δεν ειναι επαγγελματίες!

Απάντηση από Pharmacy4u

Αγαπητέ πελάτη Ανατρέχοντας στο ιστορικό σας, διαπιστώσαμε τα εξής: κάνατε εγγραφή και παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα στις 12/12/12 όπου και παραγγείλατε διάφορα προϊόντα πληρώνοντάς τα μέσω της διεθνούς αναγνωρισμένης υπηρεσίας PayPal. ΆΜΕΣΑ το κατάστημά μας στις 13/12/12 σας απέστειλε τα περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας σας και, σας ενημερώσαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πως, λόγω των απογραφών των εταιριών και του κλεισίματος της εμπορικής χρονιάς, τα υπόλοιπα προϊόντα θα σας αποσταλλούν από το νέο έτος. Αυτό επιβεβαιώνεται μιας και στις 14/12/12 μετά από τηλεφωνική σας επικοινωνία όχι μόνο συμφωνήσατε για την καθυστέρηση της αποστολής των υπολοίπων προϊόντων σας αλλά προσθέσατε και νέα προϊόντα στην παραγγελία σας. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σας ενημερώσουμε πως οι εταιρίες ξεκίνησαν να λειτουργούν και πάλι κανονικά περί τις 6-8 Ιανουαρίου, όπου και είχαμε δώσει τις παραγγελίες μας σε αυτές και περιμέναμε την αποστολή των εμπορευμάτων. παρόλα αυτά, εσείς επικοινωνήσατε μαζί μας στις 11/1 και διαμαρτυρόμενος για την καθυστέρηση - παρά τις όλες εξηγήσεις μας - ακυρώσατε το υπόλοιπο της παραγγελίας σας. Άμεσα το λογιστήριό μας σας επέστρεψε και το υπόλοιπο των χρημάτων μέσω του paypal. Θα πρέπει να σας εξηγήσουμε πως η υπηρεσία Paypal λειτουργεί με τους δικούς της κανόνες τους οποίους ίσως έχετε παρανοήσει. Είναι τελείως άδικο και άτοπο αυτό που λέτε ότι σας χρεώσαμε την προμήθεια επιστροφής των χρημάτων στον λογαριασμό σας στο Paypal. Αντίθετα, αν προσέξετε το email το οποίο σας έχουμε αποστείλει ΚΑΙ εμείς ΚΑΙ το PayPal, αναφέρει ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ πως όχι μόνο σας γίνεται επιστροφή των χρημάτων σας αλλά γίνεται και επιστροφή του ποσοστού το οποίο είχε κρατήσει από ΕΜΑΣ το PayPal (αναφερόμενο ως fees refund). Τέλος, και για τον λόγο ότι μία αρνητική κρητική θα πρέπει να είναι προσεκτική μιας και μας βλάπτει αφού αποτρέπει πελάτες που την διαβάζουν να μας προτιμήσουν, θα προτιμούσαμε να γίνεται επάνω σε πραγματικά γεγονότα και όχι αναφέροντας απλές εικασίες ή λειτουργίες υπηρεσιών που απλά δεν έχουν γίνει απολύτως κατανοητές από τον χρήστη.

m.vousiop's avatar
7 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από m.vousiop

Απαράδεκτο! Την πρώτη φορά την ακύρωσα εγώ την παραγγελία, επειδή εκτός του ότι είχε καθυστερήσει πολλές μέρες, δεν μπήκαν καν στον κόπο να μου απάντησουν στα 2 e-mail που τους έστειλα. Την δεύτερη φορά (που έκανα το λάθος να ξαναπαραγγείλω) περίμενα να δώ πότε θα μου στείλουν τα προιόντα...έτσι από περιέργεια..και μετά από ένα μήνα (και κάτι μέρες..) μου στέλνουν e-mail ακυρώνοντας την παραγγελία μου, επειδή τα συγκεκριμένα προιόντα ήταν λέει σε έλλειψη...Ευτυχώς και τις δύο φορές είχα επιλέξει την μέθοδο της αντικαταβολής και έτσι έχασα μόνο την υπομονή μου!

Απάντηση από Pharmacy4u

Σχετικά με την αρνητική αξιολόγησή σας η οποία αφορά την παραγγελία σας με αριθμό 172259 οφείλουμε να σας ενημερώσουμε τα εξής: Δυστυχώς, στη χώρα μας μέσα στο δεινό εμπορικό κλίμα που επικρατεί, ο κλάδος του φαρμάκου και παραφαρμάκου είναι ένας τομέας ο οποίος έχει πάρα πολλά προβλήματα εδώ και αρκετούς μήνες. Αναφορικά με τα προϊόντα της παραγγελίας σας, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως, ακόμα και σήμερα, δύο από τα τέσσερα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι σε έλλειψη από την εταιρεία που τα αντιπροσωπεύει και, όχι μόνο εμείς αλλά και πάρα πολλοί άλλοι συνάδελφοι περιμένουν υπομονετικά να γίνει εισαγωγή τους και προώθησή τους στην ελληνική αγορά. Πρέπει να αναλογιστείτε επίσης πως, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να επιβιώσει, πρέπει να κάνει πωλήσεις. Άρα, από τη στιγμή που αδυνατούμε μερικές φορές να εκτελέσουμε παραγγελίες λόγω ανωτέρα βίας, πιστέψτε μας πως αυτό είναι ιδιαίτερα άσχημο, πρώτιστα για εμάς. Επίσης, στην περίπτωση που σας αποστέλλαμε την παραγγελία σας ελλειπή (χωρίς τα ανωτέρω δύο προϊόντα) σαφέστατα και θα μας αξιολογούσατε και πάλι αρνητικά, μιας και η αναλογία αξίας προϊόντων με κόστος αποστολής θα ήταν τέτοια που δεν θα άξιζε η όποια συναλλαγή. Κατανοούμε πως από την μεριά σας θεωρείτε μεγάλο το χρονικό διάστημα του ενός μήνα από την στιγμή της λήψης της παραγγελίας μέχρι την στιγμή που την ακυρώσαμε, αλλά, θα πρέπει να υπολογίσετε πως σε αυτό το μεσοδιάστημα υπήρχαν πάμπολλες απεργίες του κλάδου, κλεισίματα χρήσεων χρονιάς από τις εισαγωγικές εταιρίες και απογραφές. επιπροσθέτως, πρέπει το φαρμακείο να αφήνει πάντα ένα εύλογο χρονικό διάστημα προτού ακυρώσει κάποια παραγγελία, μέχρι να σιγουρευτεί από τον προμηθευτή του για την έλλειψη του προϊόντος. Επίσης, σχετικά με το θέμα που θείξατε για το ότι χάσατε μόνο την υπομονή σας μιας και θέλατε να σας στείλουμε τα προϊόντα σας επί αντικαταβολή. οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως, κανένας πελάτης μας, ΠΟΤΕ, δεν έχει χάσει τα χρήματά του σε αντίστοιχη περίπτωση με την δική σας, όποιον τρόπο πληρωμής και αν έχει επιλέξει (πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, μέσω PayPal) μιας και, όταν ακυρωθεί μία παραγγελία είτε με εντολή του πελάτη, είτε λόγω έλλειψης των προϊόντων, πάραυτα το λογιστήριό μας προβαίνει σε άμεση επιστροφή των χρημάτων του. Τέλος, θα πρέπει να αναλογιστείτε και πάλι πως, είμαστε το πρώτο και μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα στον χώρο εδώ και δέκα χρόνια, με χιλιάδες πελάτες σε όλη την ελλάδα και το εξωτερικό. Στόχος και σκοπός μας πρώτιστα είναι το συμφέρον του πελάτη (μπορείτε να το διαπιστώσετε από τις τιμές μας) η εξυπηρέτησή του και η επίλυση των όποιων προβλημάτων προκύπτουν από λόγους ανωτέρας βίας. Θα θέλαμε και πάλι να σας ζητήσουμε συγγνώμη για το ατυχές συμβάν. Περιμένουμε να συνεχίσετε την συνεργασία σας μαζί μας και, έπειτα από επαφή με κάποιον εκπρόσωπό μας, να μηδενίσουμε τις όποιες αμφιβολίες σας, να επιλύσουμε τους όποιους προβληματισμούς και απορίες σας και να κάνουμε μαζί την νέα σας παραγγελία.

liaki11's avatar
10 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από liaki11

Φυσικά και έχει τις καλύτερες τιμές αφού δε σου στέλνει ποτέ τα προϊόντα δε σε ενημερώνει για ποιον λόγο συμβαίνει αυτό και όταν σου υποσχεθούν οτι θα στα αποστείλλουν δε το κάνουν ποτέ.Το αστείο της υπόθεσης είναι οτι έχουν και sales department. Παρήγγειλα πριν απο ένα μήνα και δεν έχω παραλάβει τίποτα παρόλα τα email.Αντιεπαγγελματίες και επικίνδυνοι γιατί παίζουν με την υγεία των πελατών τους.

Απάντηση από Pharmacy4u

Αγαπητέ πελάτη, μετά την ανάρτηση της καταγγελίας σας σχετικά με την μηδενική - ελλειπή εξυπηρέτηση που αναφέρεται πως είχατε, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του eshop μας ανέτρεξε στο ιστορικό επικοινωνίας που είχαμε μαζί σας. Πράγματι, μετά από ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μας είχατε ρωτήσει τους λόγους καθυστέρησης της αποστολής της παραγγελίας σας, και, σας είχαμε εξηγήσει ότι: το προιόν σε έλλειψη (ORTIS Beneflora σε βάζο 100 γραμμαρίων) αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την εταιρία "Σαράντης" η οποία το αναφερόμενο διάστημα της παραγγελίας σας (υποβολή παραγγελίας 1/12) αδυνατούσε να μας παραδώσει το συγκεκριμένο προιόν για δύο πολύ σοβαρούς λόγους. Ο πρώτος ήταν πως η συγκεκριμένη εταιρία λόγω μεγάλου όγκου πελατών (εξυπηρετεί ακόμα και μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ) έχει ως πολιτική της την αποστολή παραγγελιών μία φορά τον μήνα. Επιπροσθέτως, λόγω έλευσης του τέλους του εμπορικού έτους (κλείσιμο περιόδου χρήσης, απογραφές) η εταιρία αδυνατούσε να μας αποστείλει προϊόντα μετά τις 15 του Δεκεμβρίου. Μετά την πλήρη αυτή ενημέρωση που σας κάναμε, το απαντητικό σας μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ανέφερε τα: "Καλημέρα θα περιμένω να μου τα στείλετε για οτιδήποτε προκύψει παρακαλώ ενημερώστε με. Ευχαριστώ" Σαφέστατα και στο τμήμα ελέγχου παραγγελιών μας υπήρχε και υπάρχει η παραγγελία σας και, η ενημέρωση που είχαμε από την εταιρεία "Σαράντης" ήταν πως το προιόν θα είναι διαθέσιμο μετά τις 11/1/2013. Παρόλα αυτά, δεν είχαμε άλλη όχληση εκ μέρους σας και συμπεράναμε πως περιμένετε την αποστολή του προϊόντος. Δυστυχώς ορισμένες φορές η εξυπηρέτηση του πελάτη μας η οποία ΠΑΝΤΑ είναι πρώτη προτεραιότητα για εμάς, υπερβαίνει τις δυνάμεις μας λόγω των σοβαρών ελλείψεων που υπάρχουν πλέον στην ελληνική αγορά φαρμάκου. Πρέπει να σας επισημάνουμε πως, παρά το ατυχές συμβάν που αναφέρατε, πάντα το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι στη διάθεσή σας για επίλυση οποιουδήποτε θέματός σας, για την συνέχιση της συνεργασίας μας και, ελπίζουμε και ευχόμαστε στην περαιτέρω επικοινωνία εκ μέρους σας για να επιλυθεί το οποιοδήποτε αρνητικό κλίμα έχει δημιουργηθεί στην σχέση πελάτη και καταστήματος που έχετε σχηματίσει.

pepper's avatar
13 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από pepper

Έχω κάνει αρκετές παραγγελίες από το συγκεκριμένο κατάστημα. Έχει καλές τιμές αλλά η εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη. Κάποια από τα προϊόντα που υπάρχουν στο site τους δεν είναι άμεσα διαθέσιμα τις περισσότερες φορές και πρέπει να περιμένεις αρκετές ημέρες μέχρι να τα παραγγείλουν οι ίδιοι απο τις εταιρίες. Θεωρώ αυτονόητο το 2012 να αναγράφεται η διαθεσιμότητα ενός προιόντος σε ένα eshop αλλά δυστυχώς αυτό δεν ισχύει για όλους. Το βασικότερο μειονέκτημά τους όμως είναι η εξυπηρέτηση. Δεν ενημερώνουν κανέναν και για τίποτα. Όσες φορές κι αν τους έστειλα email με αγνόησαν. Στην τελευταία παραγγελία που έχω κάνει περίμενα 2 εβδομάδες μέχρι να αποστείλουν το δέμα. Παρήγγειλα συνολικά 7 προϊόντα. Από αυτά μου έστειλαν μόνο τα 4 και από τα 4 τα δύο είναι λάθος!!! Παρόλα τα email που τους έχω στείλει δεν με έχουν ενημερώσει τι θα γίνει με το υπόλοιπο της παραγγελίας, το οποίο το έχω ήδη πληρώσει κανονικά! Αλλά ούτε και μου απάντησαν τι θα γίνει με τα λάθος προϊόντα που έλαβα. Με συγχωρείτε αλλά είναι απαράδεκτο...

Niki Misiou's avatar
13 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Niki Misiou

Eίναι απαράδεκτοι και αναξιόπιστοι. Μετά από 1 μήνα καθυστέρησης της παραγγελίας μου, ενώ εξακολουθούσαν να έχουν το προϊόν στη σελίδα τους, ακύρωσαν την παραγγελία μου ενώ τους είχα κάνει σαφές ότι θέλω να την αποστείλουν. Την ακύρωσαν γιατί το προϊόν άλλαξε τιμή (προς τα πάνω φυσικά) και δεν ήθελαν να επωμιστούν τη διαφορά. Παρήγγειλα το προϊόν στις 11/12/2011 και μετά από λίγες μέρες πήρε 50% αύξηση! Ενώ μου είπαν ότι θα προχωρήσουν στην εκτέλεση της παραγγελίας μου, την ακύρωσαν χωρίς τη συγκατάθεσή μου, επιστρέφοντας τα χρήματα και χρεώνοντάς με και με την προμήθεια επιστροφής του paypal! 1 1/2 μήνας στην αναμονή με αποτέλεσμα και να μην λάβω την παραγγελία μου και να χρεωθώ προμήθεια επιστροφής!

BestPrice Release: 1.0.1592