Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

16 αξιολογήσεις

4,1

16 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
anastasiamarkantonatou's avatar
Από anastasiamarkantonatou

Αγόρασα πρόσφατα μια θήκη πολυχρηστικη για Tablet Lenovo TAB 2 A10-70F καθώς και ένα προϊόν για το αυτοκίνητο. Η εξυπηρέτηση του καταστήματος ήταν άψογη, τα προϊόντα εξαιρετικά και η παράδοση άμεση. Το συστήνω ανεπιφύλακτα και θα το έχω πρώτο στη λίστα για μελλοντικές αγορές αφού έχει πληθώρα προϊόντων σε ασυναγωνιστες τιμές. Καλό καλοκαίρι!!

Απάντηση από olla

Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

iwanna.kuriakh's avatar
Από iwanna.kuriakh

Άψογη η εξυπηρέτησή σας μπράβο! Έκανα παραγγελία ένα tablet και το παρέλαβα άμεσα! Είμαι πολύ ικανοποιημένη! Και πάλι μπράβο!

Απάντηση από olla

ευχαριστούμε :-)

adrikos's avatar
Από adrikos

Είναι η τρίτη φορά που παραγγέλνω απο το κατάστημα και είμαι πολύ ευχαριστημένος !! η παραγγελία μου ήρθε μέσα στο διάστημα που μου είχαν πει και τα ακουστικά που πήρα είναι πάρα πολύ καλά!

Απάντηση από olla

ευχαριστούμε πολύ!!

Katerina Athanasopoulou's avatar
Από Katerina Athanasopoulou

Αγόρασα μια θήκη για samsung galaxy s7 edge, η οποία ηταν άμεσα διαθέσιμη και η ποιότητά της ήταν πολύ καλή.

Απάντηση από olla

ευχαριστούμε :-)

Nikos Stauropoulos's avatar
Από Nikos Stauropoulos

Μπορώ να πω πως είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την εξυπηρέτηση και την ποιότητα του προϊόντος. Αναμφίβολα θα το συνιστούσα και σε άλλους. Όλα έγιναν άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση. Το tablet είναι τέλειο

Απάντηση από olla

ευχαριστούμε πολύ!!

konstantina petropoulou's avatar
Από konstantina petropoulou

Έκανα παραγγελία για ένα Lenovo A788T 8GB στης 30/9 και μετά απο 2-3 ημέρες το παρέλαβα. Πραγματικά άμεση εξυπηρέτηση και απο το τηλεφωνικό τους κέντρο και απο τον αρμόδιο. Ήτανε εκεί να μου λύσουν οποιαδήποτε απορία και αν είχα για το κινητό και τις λειτουργίες τους. Η τιμή απλά δεν παίζεται.Το παρέλαβα σήμερα και έχω μείνει καταενθουσιασμένη και εννοείτε θα σας συστήσω και στους φίλους μου χώρις δεύτερη σκέψη.

Συνεχίστε έτσι απλά καταπληκτική δουλεία. :)

Απάντηση από olla

ευχαριστούμε :-)

simmax's avatar
Από simmax

άψογη εξυπηρέτηση, φιλικότατη προς τον πελάτη προσέγγιση και εξαιρετική τιμή για το 3d pen που παρέλαβα.

Απάντηση από olla

Ευχαριστούμε πολύ, Χρόνια πολλά

Yasin Chasan's avatar
Από Yasin Chasan

Στις 18/12/2015 παρήγγειλα 0.30mm 9H+ Surface Hardness 2.5D Explosion-proof Anti Blue-ray Tempered Glass Film for Huawei Honor 6. Ήταν άμεσα διαθέσιμο ! Μου στείλανε mail και sms γράφοντας "Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. !!! Τρόπος πληρωμής "Πιστωτική Κάρτα" !!! Περίμενα 5 μέρες για την πορεία της παραγγελίας !!! και στις 22/12/2015 μου στέλνουν mail και λένε "Το προϊόν το οποίο είχατε παραγγείλει τελικά δεν υπήρχε σε απόθεμα".

Απάντηση από olla

Καλησπέρα, στις 18/12/2015, 00:27 καταχωρήσατε την παραγγελία σας. Και στις 22 μετά από δύο εργάσιμες σας ενημερώσαμε για την παραγγελία σας... Εάν αυτό το θεωρείτε 5 ημέρες τι να πω... Δεν δουλεύουμε και τα σ/κ. όπως και να έχει το προιόν δεν υπήρχε στην αποθήκη μας και αυτό ήταν λάθος και ζητούμε συγνωμη... Χρειάστηκε μία επιπλέον ημέρα για να επιβεβαιώσουμε το λάθος.. Κάτι που δεν ήταν τόσο τραγικό ως προς το χρονικό διάστημα... Να είστε καλά και καλές Γιορτές.

Κωνσταντίνα Καραμήτσου's avatar
από 1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Κωνσταντίνα Καραμήτσου

Αγόρασα κάτι άμεσα διαθέσιμο και το παρέλαβα σε μία ημέρα

George Giannikoulis's avatar
από 1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από George Giannikoulis

Έκανα παραγγελία για ένα Lenovo s898t στης 30/9 και μετά απο 2-3 ημέρες το παρέλαβα.. Άμεση εξυπηρέτηση και σε πάρα πολύ καλή τιμή. Συνεχίστε έτσι :D

George Chatziioannou's avatar
2 από 3 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από George Chatziioannou

Στις 18 Σεπ 2015 παρήγγειλα μία θήκη κινητού την 1 x Horizontal Flip Magnetic Buckle PU Leather Case with Holder & Card Slot & Wallet for HTC Desire 620(Dark Blue). Η θήκη αυτή τελικά μου παραδόθηκε μετά 5 ημέρες με ταχυμεταφορά. Την πλήρωσα με αντικαταβολή και αποσυσκευάζοντας την διεπίστωσα πως ήταν σπασμένη. Τηλεφώνησα άμεσα στην ola.gr και τους το είπα. Με ψυχρό και αδιάφορο ύφος μου είπαν να πάρω εγώ τηλέφωνο στην εταιρεία ταχυμεταφοράς και να φροντίσω να την στείλω πίσω. Αφού παραλάβουν την θήκη δεν είχαν άλλη να μου στείλουν και θα έπρεπε να περιμένω να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου σε λογαριασμό που τους έδωσα. Αποτέλεσμα κατόπιν 3 τηλεφωνημάτων μου και 2 e-mails μου και αφού τελικά μου έπεσε στο μεταξύ το κινητό μου αξίας 200 ευρώ που μόλις αγόρασα στο έδαφος και καταστράφηκε είναι ακόμη σήμερα 29 Σεπ 2015 να μην μου έχουν επιστραφεί ούτε τα χρήματα μου (αστρονομικό ποσόν 11 ευρώ). Τα συμπεράσματα δικά σας...

Απάντηση από olla

Καλησπέρα κ. Χατζηιωάννου όπως σας εξήγησα τηλεφωνικά το δέμα έφτασε καθυστερημένο και καταστραμμένο με ευθύνη της acs. Η διαδικασία που σας ενημερώσαμε να ακολουθήσετε είναι διαδικασία η οποία έχει η acs για δέματα που φτάνουν κατεστραμμένα και καλύπτονται από την ασφάλιση της acs!!! Όταν παραλάβαμε το δέμα πίσω και είχαμε και από εσάς τα στοιχεία για την επιστροφή των χρημάτων προχωρήσαμε κανονικά στην επιστροφή των χρημάτων. Λυπάμαι που το κινητό σας έπεσε από τα χέρια σας, λυπάμαι που το δέμα ήταν κατεστραμμένο. Αλλά δεν δεχόμαστε σε καμία περίπτωση την ευθύνη ως εταιρεία!!!

Ναταλία Θεολογίτη's avatar
1 από 3 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Ναταλία Θεολογίτη

η εξυπηρέτηση ήταν γρήγορη, παρέλαβα το προϊόν μου μέσα στο χρονικό διάστημα που μου είπαν και σε άριστη κατάσταση. Θα ξαναπαραγγείλω από το κατάστημα και σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Απάντηση από olla

Ευχαριστούμε πολύ!!!

Tom_Green's avatar
3 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Tom_Green

Απαράδεκτοι λοιπόν απο κάθε άποψη.. έκανα μια παραγγελία πριν απο ένα μήνα (33 ημέρες) η οποία θεωρητικά έπρεπε να είχε παραδοθεί σε 15 μέρες άντε 20 και ακόμη δεν έχω παραλάβει.. οι δήθεν ''υπεύθυνοι''αφήνουν τους υπαλλήλους να βγάζουν το φίδι απο την τρύπα με υποσχέσεις για παραδόσεις απο βδομάδα σε βδομάδα! Θα προτιμούσα ένα αόριστο ''δε είμαι σε θέση να γνωρίζω πότε'' παρά αυτή την κοροϊδία!! Θα μπορούσα να είχα δείξει κατανόηση αν υπήρχε έστω ένα mail στο inbox μου να μου λέει απλά ''λυπούμαστε για την καθυστέρηση'' η έστω να με ενημερώνει κάπως για το τι συμβαίνει... ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ και αυτό είναι χειρότερο απο το γεγονός της καθυστέρησης, η πλήρης αδιαφορία τους, δείχνει πόσο επαγγελματίες είναι.. σε ένα απο τα τηλεφωνήματα που τους έκανα μου ανέφεραν τα capital control ως αιτία της καθυστέρησης τους (κυριολεκτικής και μεταφορικής μάλλον) και ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ με ένα ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ μήνυμα σήμερα ύστερα απο τόσο καιρό με ενημέρωσαν οτι η παραγγελία μου θα καθυστερήσει 10 ΗΜΕΡΕΣ ΑΚΟΜΗ που με τα πόδια να πηγαίνανε στην Κίνα πιο γρήγορα θα είχαν επιστρέψει.. προφανώς και δε θέλουν να καθυστερούν και ίσως δε φέρουν ευθύνη για αυτό, και μόνο για την αδιαφορία τους όμως δεν υπάρχει περίπτωση να προτείνω αυτό το ηλ. κατάστημα σε κανένα πποοοοτέεε!!!!!!! Όλο τους το stock να μου στείλουν τζάμπα δε πρόκειται να μου αλλάξουν γνώμη και ο μόνος λόγος που ΔΕΝ ακυρώνω την παραγγελία είναι επειδή με διασκεδάζει απίστευτα να παρακολουθώ το μεγαλείο του ερασιτεχνισμού και της ανικανότητάς τους!!! ΜΑΚΡΙΑ!!!

Απάντηση από olla

Καλημέρα, σας εξηγήσαμε με κάθε τρόπο και τηλεφωνικά και με γραπτό εμαιλ και με sms ότι λόγω capital controls δεν έχει εγκριθεί ακόμα το έμβασμα που στείλαμε στον προμηθευτή μας και δυστυχώς θα υπάρξει επιπλέον καθυστέρηση, με επιλογή εάν θέλετε ακύρωση της παραγγελίας. Την όποια ενημέρωση λαμβάνουμε από την τράπεζα μας σας την μεταφέρουμε άμεσα. Το ότι η τράπεζα μας έχει αλλάξει 3 φορές το χρονικό διάστημα έγκρισης εμβάσματος στο εξωτερικό, το χρεώνετε σε δική μας «αντι επαγγελματική συμπεριφορά». Όλα τα παραπάνω αναφέρονται λεπτομερώς στα προϊόντα που είναι σε διαθεσιμότητα «Κατόπιν παραγγελίας» με το παρακάτω κείμενο. <<<Κατόπιν παραγγελίας: Αφορά τα είδη που δεν είναι διαθέσιμα και θα συμπεριληφθούν στην επόμενη προγραμματισμένη εισαγωγή εφόσον προχωρήσετε σε παραγγελία. (Εισαγωγές πραγματοποιούνται ανά 15 ημέρες). **Λόγω κάπιταλ controls μπορεί να υπάρξει επιπλέον καθυστέρηση.>>> Σας θυμίζω ότι το προϊόν σας ήταν κατόπιν παραγγελίας. Θεωρούμε το ότι να μας κάνετε μία τέτοια αξιολόγηση όταν γνωρίζετε από την πρώτη στιγμή την πιθανή καθυστέρηση της παραγγελίας, αφού έχετε ενημερωθεί έπειτα για την καθυστέρηση από εμάς με κάθε τρόπο και έχοντας και την επιλογή της ακύρωσης μας αδικείτε!!! Ζούμε στιγμές ως επαγγελματίες απίστευτες και κάνουμε τα πάντα να κρατήσουμε τις επιχειρήσεις μας ανοιχτές, περιμένω από τον κάθε Έλληνα δίπλα μου συμπαράσταση και κατανόηση όπως προσπαθώ και εγώ... Εάν κλείσουμε ως επιχείρηση θα είμαστε άλλοι 5 άνθρωποι άνεργοι που δεν θα μπορούμε να προσφέρουμε τίποτα περισσότερο... Με εκτίμηση..

Sofia_82's avatar
Από Sofia_82
ThomasGR 's avatar
Από ThomasGR

Παρήγγειλα μια βάση φόρτισης για LG G3 από το εν λόγω κατάστημα και παρέλαβα μετά από 2 εβδομάδες, χρονικό διάστημα που θεωρώ ότι είναι εύλογο δεδομένου ότι έπρεπε να γίνει παραγγελία στον προμηθευτή. Επιπλέον υπήρχε συχνή ενημέρωση για το στάδιο στο οποίο βρισκόταν η παραγγελία. Μάλιστα, αν και είχα επιλέξει να περάσω να το παραλάβω μου το έφεραν τελικά στο σπίτι χωρίς επιπλέον κόστος. Θα επέλεγα και πάλι το συγκεκριμένο κατάστημα μιας και έχει πληθώρα αξεσουάρ που δεν βρήκα σε άλλα καταστήματα.

Evaki Mandeleni's avatar
Από Evaki Mandeleni

Υπήρχε πρόβλημα με τον προμηθευτή και η παραγγελία δεν έγινε εντός του αναμενόμενου χρόνου, αλλά υπήρχε διαρκής ενημέρωση από το κατάστημε με αρκετά e-mail, κι έτσι δεν είχα την αγωνία αν θα έρθει και το προϊόν και πότε. Θα συνιστούσα αυτό το κατάστημα και σε γνωστούς μου που θα ήθελαν να αγοράσουν κάτι.

BestPrice Release: 1.0.1604