Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

14 αξιολογήσεις

3,7

14 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
kazutokirigaya's avatar
Από kazutokirigaya

Ουσιαστικά πήρα ολόκληρο σταθερό υπολογιστή με παραγγελία αξίας 780 ευρώ.Η παραγγελία άργησε 14 μέρες από τότε που μου είπαν οι ίδιοι,24 στο σύνολο.Η απόδειξη ήταν ταμειακής μηχανής σαν από καφετέρια,καθόλου αναλυτική.Καμία επικοινωνία για την εξέλιξη της παραγγελίας.Την τελευταία μέρα περίμενα στο τηλέφωνο 10 λεπτά να βρει τον αριθμό φορτωτικής ο υπάλληλος και τελικά με έκλεισε να πάρει την εταιρία μεταφοράς να μάθει να μου πει.Οι ίδιοι δεν μου τον είχαν στείλει καν.Το κουτί του υπολογιστή σε άθλια κατάσταση,με τα κουμπιά ετοιμόρροπα.Πέρα από τις ram,τα άλλα πράγματα σε συσκευασίες αμφιβόλου ποιότητας,ενδεχομένως ανοιγμένες.Έκανα στο σφάλμα και πήρα ram για laptop αντί για desktop.Δεν μου τις αλλάζουν γιατί άνοιξα την συσκευασία,(το μόνο πράγμα που ήταν πράγματι συσκευασμένο για κακή μου τύχη).ενώ είναι άθικτες,η παραγγελία ακριβή και οι ram έχουν εγγύηση εφόρου ζωής, δηλαδή δεν χαλάνε με τίποτα.Σε όλα τα καταστήματα τις αλλάζουν και ξέρω και πολλές περιπτώσεις.Οι ίδιοι είδαν προφανώς τι παρήγγειλα αλλά δεν μου είπαν για το λάθος μου,πράγμα που κάνουν όλες οι εταιρίες που γνωρίζουν τι εμπορεύονται.Η ανταλλαγή των ram θα είχε διαφορά 5 ευρώ συν για αυτούς αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να βοηθήσουν ούτε εμένα ούτε τους εαυτούς τους,με αποτέλεσμα να μπω μέσα 81 ευρώ.Μην το προτιμήσετε.Την άλλη φορά τα 800 ευρώ θα τα διαθέσω σε ένα κατάστημα με επίγνωση στα βασικά αυτών που εμπορεύεται.

Απάντηση από MustShop

Καλησπέρα σας

Μετά την παραγγελία σας λάβατε ευχαριστήριο mail όπου σας ενημερώναμε για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις λόγω capital controls (έως και 30 ημέρες). Το ίδιο έγινε και με μεταγενέστερο mail επιβεβαίωσης πληρωμής αλλά και όταν η παραγγελία σας πέρασε σε επεξεργασία. Η παραγγελία σας παραδόθηκε στην συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών στις 22/09/2016 σε άριστη κατάσταση με όλα τα προϊόντα σφραγισμένα και με τον ίδιο τρόπο που σαν εταιρία παραδίδουμε καθημερινά όλα μας τα προϊόντα στους πελάτες μας ανεξαρτήτου ποσού παραγγελίας. Στις 26/09/2016 λάβαμε από εσάς mail όπου ζητούσατε την αντικατάσταση των καρτών μνήμης λόγω λάθος αγοράς. Σας ενημερώσαμε γραπτώς ότι η εταιρεία μας θα επιστρέψει το σύνολο της τιμής του προϊόντος που επιστρέφεται από τον πελάτη με την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί, χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί και επίσης εφόσον επιστρέφεται μαζί με το παραστατικό. Σε συνέχεια λαμβάνουμε ειδοποιήσεις αρνητικών αξιολογήσεων με ισχυρισμούς που ούτε καν μας έχετε ενημερώσει. Θέλουμε να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε ήδη ότι: Α) η εταιρία μας δεν πωλεί προϊόντα με δοκιμή Β) Τα προϊόντα μας ταξιδεύουν ασφαλισμένα για τις περιπτώσεις που αποδεδειγμένα η εταιρία ταχυμεταφορών δεν παρέδωσε στην άριστη κατάσταση που παρέλαβε από εμάς τα προϊόντα. Γ) εφαρμόζουμε τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και τους όρους επιστροφής (που αποδέχεστε με την αγορά σας) πάντα χωρίς να εξετάζουμε το οικονομικό (ή οποιοδήποτε άλλο) συμφέρον μας. Σε κάθε περίπτωση απολογούμαστε αν σας έχει δημιουργηθεί λάθος εντύπωση για την εταιρία μας και παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε μελλοντική σας ανάγκη (sevice ήδη αγορασμένης συσκευής, αγορά νέας κτλ).

Με εκτίμηση

MustShop Team

gontos's avatar
Από gontos

Αγόρασα την GTX 1070 G1 Gaming από το συγκεκριμένο κατάστημα και μπορώ να πω ότι είμαι απολύτως ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση. Συστήνεται ανεπιφύλακτα.

serafino's avatar
από 1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από serafino

Αγορασα ένα μόνιτορ 25 DELL,μετα την παραγγελια με καλεσαν για επιβεβαιωση και μου ηρθε και email για τον χρονο παραδοσης.Ολα καλα και γρηγορα είναι η τριτη αγορα από το συγκεκριμενο κατάστημα και το συνιστω ανεπιφύλακτα.

Assos Assos's avatar
από 1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Assos Assos

Αγόρασα μια web camera με ενημέρωσαν γιατί παράδοση.Ολα καλά!

chrispavlides's avatar
4 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από chrispavlides

Μου ήρθε email με την αποστολή του προϊόντος μου στις 2/3.Εκτοτε έως και σήμερα δεν σηκώνει κανείς το τηλέφωνο να μου απαντήσει απλά να με ενημερώσει τι ακριβώς έγινε και η Courrier δεν εχει παραλάβει το δέμα με αυτό το tracking number.

Το τι έγινε/γινεται,άγνωστο...

Απάντηση από MustShop

Καλησπέρα σας

Σας ενημερώνουμε ότι το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα με Πέμπτη 09:00-16:00 και Παρασκευή 09:00-14:00 Κατά την διάρκεια αυτή εξυπηρετούμε τηλεφωνικά αρκετές δεκάδες πελάτες καθημερινά. Η εταιρία μας διαθέτει επίσης τμήμα λήψης τηλεφωνικών παραγγελιών. Δεν υπάρχει η δυνατότητα από το εκπαιδευμένο προσωπικό μας να απαντούν επιλεκτικά σε κλήσεις. Στο τηλεφωνικό μας κέντρο παρατηρείτε φόρτος εργασίας κατά τις ώρες 11:00 με 13:00 στην περίπτωση που καλούσατε στο συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο αλλά και πάλι θα λαμβάνετε τον κλασσικό ήχο της γραμμής που είναι καταλυμένη (και όχι της μη λειτουργίας) διότι το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί κανονικά εδώ και μήνες. Σας ενημερώνουμε ότι ελέγξαμε και την φόρμα επικοινωνίας και λειτουργεί κανονικά. Σε κάθε περίπτωση θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε μαζί μας και: Α) με απευθείας mail που αναγράφετε σε διάφορες σελίδες του site μας (και στην επικοινωνία) Β) με μήνυμα στην σελίδα μας στο Facebook από όπου καθημερινά απαντούμε σε πολλούς φίλους και πελάτες μας Γ) με μήνυμα στην σελίδα μας στο Twitter Δ) μέσω της φόρμας ερωτήσεων που υπάρχει σε όλα μας τα προϊόντα

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι το tracking number που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας είναι το σωστό και μπορείτε να το ελέγξετε στο link: http://www.easy-mail.gr/el/web-tracking.html

Με εκτίμηση

MustShop Team

nnaoum's avatar
6 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από nnaoum

Δυστυχώς είχα την κάκιστη εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα: Παράγγειλα μια τηλεόραση SAMSUNG 40" στις 26/1/2016 με κόστος 590 Ευρώ από το online κατάστημα MUSTHOP www.mustshop.gr, και προπλήρωσα ΟΛΟ το ποσό στην Τράπεζα όπως μου ζήτησε ο κύριος από το κατάστημα, καθώς για τηλεοράσεις δεν είχε τη δυνατότητα αντικαταβολής. Όταν ήρθε η τηλεόραση στις 11/2/2016 ( μετά από 14 μέρες) και αφού είχε γίνει μπέρδεμα με την αποστολή, καθώς το δελτίο αποστολής έγραφε « Αντικαταβολή», δηλαδή θα μου ζήταγε και άλλα λεφτά στην παραλαβή, με αποτέλεσμα να μην την φέρουν εκείνη την μέρα αλλά την επόμενη. Όταν την επόμενη μέρα έφεραν την τηλεόραση, κανείς δεν μας ζήτησε να την ανοίξουμε και να δούμε εάν όλα ήταν ΟΚ και έτσι όταν την ανοίξαμε την συσκευασία αντικρίσαμε ότι η τηλεόραση ήταν σπασμένη, ένα κομμάτι στη γωνία είχε φύγει τελείως και η οθόνη παρουσίαζε μια ρωγμή από μια άκρη στην άλλη. Εκείνη την στιγμή δεν το πίστευα καθώς έχω ξαναπαραγγείλει πολλές φορές από internet αλλά ήταν πρώτη φορά που έβλεπα κάτι τέτοιο. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα, δεν απαντούσε κανένας, και έστειλα e-mail σχετικά με τη ζημιά μαζί με φωτογραφικό υλικό. Όταν μιλήσαμε την επόμενη μέρα με το κατάστημα, αυτός κύριος μου είπε ότι δεν φταίει σε τίποτα και με παρέπεμψε στο courier ( Και η ερώτησή μου είναι: τον courier πλήρωσα 590€ ή αυτόν;), με τα πολλά πήρα και τον courier τηλέφωνο, και συγκεκριμένα το "Easy mail", οι οποίοι με τη σειρά τους ισχυρίστηκαν ότι δεν φέρνουν καμιά απολύτως ευθύνη, καθώς λένε ότι δέμα το παραλάβαμε κανονικά. Δυστυχώς δεν πρόσεξα ότι το online κατάστημα MUSTSHOP αναφέρει στο site του, ότι δραστηριοποιείται αποκλειστικά διαδικτυακά χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος, και πήγαμε στη διεύθυνση που βρήκαμε στο δελτίο παραγγελίας με ελπίδα ότι θα βρούμε κάποιον εκεί να δείξουμε τι ζημιά που έχει πάθει η τηλεόραση, όταν πήγαμε βρήκαμε μονάχα ένα κομμωτήριο. Η SAMSUNG από την πλευρά της δεν καλύπτει από την εγγύηση μια σπασμένη τηλεόραση. Αποτέλεσμα: έχουμε πληρώσει 590 ευρώ και δεν έχουμε τηλεόραση. Για αυτούς τους λόγους δεν το συνιστώ αυτό το κατάστημα σε κανέναν. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Απάντηση από MustShop

Καλημέρα σας Στης 26/1/2016 παραγγείλατε στην εταιρία μας την Samsung UE40JU6450 (μαύρο, 4x HDMI, DVB-T / C / S2, USB, WLAN) στην τελική τιμή των 592,62€ (λάβατε ενημερωτικό mail) πατώντας σαν τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή παρότι υπήρχε ειδική σήμανση ότι το προϊόν διατίθεται κατόπιν παραγγελίας (παράδοση έως 30 ημέρες) και μόνο με επιλογή πληρωμής κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή εξόφληση μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Σας καλέσαμε άμεσα για να σας ενημερώσουμε και κατόπιν διευκρινήσεων εξοφλήσατε την επόμενη ημέρα την συσκευή 27/1/2016 (λάβατε ενημερωτικό mail). Στις 28/1/2016 η συσκευή σας παραγγέλθηκε σε προμηθευτή μας στο εξωτερικό (λάβατε ενημερωτικό mail). Στις 9/2/2016 παραδώσαμε σφραγισμένη από την κατασκευάστρια εταιρία και σε άριστη κατάσταση φυσικά την συσκευή σας για αποστολή σε νέα διεύθυνση της αρεσκείας σας. Στις 10/2/2016 από το ιστορικό παράδοσης της εταιρίας ταχυμεταφορών έγινε η πρώτη προσπάθεια παράδοσης και ήσασταν απών οπότε άφησαν ειδοποιητήριο. Την επόμενη ημέρα 11/2/2016 με 2 προσπάθειες σας παρέδωσαν την αποστολή σας. Στις 12/2/2016 Παρασκευή και ώρα 21:27 λάβαμε το mail που ακολουθεί μαζί με μία φωτογραφία μιας συσκευής ενεργοποιημένης (στην πρίζα) με εμφανή σπασίματα: «Καλησπέρα σας , Η τηλεόραση που φέρατε χτες είναι σπασμένη, μόλις την ανοίξαμε είδαμε ότι έχει μια τεράστια ρογμή που ξεκινάει από την γωνιά και συνεχίζει κατά όλη την επιφάνεια της τηλεόρασης, όπως θα δείτε και στη φωτογραφεία. Προσπάθησα να σας πάρω τηλέφωνο πριν από λίγο αλλά δεν απαντούσε κανένας. Παρακαλούμε για την άμεση αντικατάστασή της. Ευχαριστώ,» Αρχικά να σας ενημερώσουμε ότι σαν εταιρία λειτουργούμε Δευτέρα - Πέμπτη: 08:00-16:00 & Παρασκευή: 08:00-14:00 Σας καλέσαμε εμείς μετά από επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία για να σας ενημερώσουμε ότι μιας και η συσκευή δεν εμπίπτει στην κατηγορία DOA (το DOA καλύπτει μια συσκευή ΜΟΝΟ στην περίπτωση που θα φτάσει στον πελάτη χωρίς να λειτουργεί. Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί μέρος αυτής καλύπτει τη συσκευή η εγγύηση και όχι το DOA) μπορείτε με την απόδειξή σας να την επισκεφτείτε, χωρίς να σας προβληματίσει ότι η συσκευή είναι εισαγωγής και όχι από την Ελληνική αντιπροσωπεία. Σας ενημερώσαμε επίσης ότι θα μπορούσαμε να αναλάβουμε την μεταφορά για έλεγχο της συσκευής από την αντιπροσωπεία με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του. Επίσης θα έπρεπε να ενημερώσετε την εταιρία ταχυμεταφορών για να παραλάβει την συσκευή με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και να την ελέγξει για να αποδειχτεί η ισχυριζόμενη ζημιά καθώς η εταιρία μας έχει συνεργασία με μεταφορικές που ασφαλίζουν τις μεταφορές. Σας ενημερώσαμε επίσης ότι θα μπορούσαμε να αναλάβουμε την επικοινωνία με την εταιρία courier. Αρχικά μας ενημερώσατε ότι χάσατε την απόδειξη. Σας αποστείλαμε με mail σκαναρισμένο αντίγραφο και ακριβές αντίγραφο με ταχυδρομείο. Στην συνέχεια μετά την επίσκεψή σας στην έδρα μας ζητήσατε να σας σταλεί και με sms τα στοιχεία της εταιρία ταχυμεταφορών που χειρίστηκε την αποστολή σας. Αποστείλαμε τα στοιχεία με sms και με mail για δεύτερη φορά καθώς το tracking number υπήρχε στην συσκευασία αλλά σας είχε σταλεί και με mail κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Τέλος μας ενημερώσατε ότι είχατε πετάξει και την συνοδευτική συσκευασία. Από την πλευρά μας σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλαμε κάθε φιλότιμη προσπάθεια για το θέμα σας και με αλλεπάλληλες τηλεφωνικές αλλά και γραπτές επικοινωνίες και με την κατασκευάστρια εταιρία αλλά και με την εταιρία courier προσπαθώντας (χωρίς αποδείξεις, συσκευασία κτλ) να στηρίξουμε τον ισχυρισμό σας όπως κάνουμε με κάθε πελάτη μας που αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα ανεξαρτήτως ποσού. Επιθυμώντας απλά να εκφράσουμε και την δική μας άποψη στο αρνητικό σας σχόλιο για το γεγονός ότι έχουμε επιλέξει να λειτουργούμε μόνο διαδικτυακά (χωρίς φυσικό κατάστημα) σας ενημερώνουμε ότι με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί η μεγαλύτερη εταιρία λιανικής με προϊόντα τεχνολογίας στον πλανήτη. Με εκτίμηση MustShop Team

baggelhs_p's avatar
Από baggelhs_p

Άψογη εξυπηρέτηση. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Cero Melkonyan's avatar
Από Cero Melkonyan

Ο χρονος αναμονης ηταν καλος δεν εχω παραπονο απλα αναρωτιεμαι γιατι ενω χτυπαει το σταθερο δεν το σηκωναν ποτε.

nikosnikos51's avatar
από 1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από nikosnikos51

Είχα παραγγείλει ένα LG G FLEX 2 από αυτό το κατάστημα το οποίο ήταν κατόπι παραγγελίας, όταν τους τηλεφώνησα μου είπαν ότι θα αργήσει το πολύ 20 μέρες και έτσι έγινε. Ήρθε μέσα σε 15 μέρες το κινητό και φυσικά με την χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα. Προτείνω ανεπιφύλακτα.

volioti's avatar
Από volioti

πάρα πολύ καλή άψογη !!

georgeartaki's avatar
από 1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από georgeartaki

'Αριστη επικοινωνία. Άμεση ανταπόκριση σε όλα και παράδοση σε χρόνο "ακαριαίο" (Σε 3 ημέρες το είχα). Ευχαριστώ πολύ!!!!!!

giorgost's avatar
1 από 2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από giorgost

Παρήγγειλα ένα κινητό (lumia 640 xl) από το συγκεκριμένο κατάστημα και παρέλαβα εντός του αναγραφόμενου διαστήματος. Το κινητό τελικά ήταν διαφορετική έκδοση από αυτό που ήθελα και επικοινώνησα με το κατάστημα. Η συνεννόηση ήταν άψογη, μου είπαν να το στείλω πίσω με δικά τους έξοδα και θα είτε θα μου έστελναν το σωστό είτε θα μου επέστρεφαν τα χρήματα. Τελικά η έκδοση που ήθελα δεν βρέθηκε και εντός ελάχιστων ημερών το κατάστημα μου επέστρεψε το πλήρες ποσό (με τα μεταφορικά και τη χρέωση αντικαταβολής). Η συμπεριφορά τους ήταν άψογη και απόλυτα επαγγελματική! Παρόλο που αυτή την φορά δεν ψώνισα σίγουρα αυτό θα γίνει στο μέλλον. Ευχαριστώ και πάλι.

Απάντηση από MustShop

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστούμε πολύ για την ειλικρινή σας αξιολόγηση. Σας υποσχόμαστε ότι η προσπάθειά μας να γίνουμε ακόμα καλύτεροι στο after service θα συνεχιστεί με αμείωτους ρυθμούς.

Με εκτίμηση

MustShop Team

Eugenia Petropoulaki's avatar
Από Eugenia Petropoulaki

οι άνθρωποι είναι απλά επαγγελματίες

Απάντηση από MustShop

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.

Με εκτίμηση

MustShop Team

sotdem's avatar
3 από 6 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από sotdem

Έκανα την παραγγελία μου και με κάλεσαν αμέσως να τους επιβεβαιώσω ότι ενδιαφέρομαι για το iPad. Αφού τους το επιβεβαίωσα μου είπαν ότι θα παραλάβω σε 4 εργάσιμες ημέρες. Τους ξανά κάλεσα την επομένη ήμερα να με ενημερώσουν αν όντως υπάρχει διαθέσιμο το χρώμα που επέλεξα και μου είπαν ότι υπάρχει και θα αποσταλεί το προϊόν άπλα μπορεί να καθυστερήσει δυο ημέρες παραπάνω λόγο του ότι είχαν άλλες 50 παραγγελίες. Πέρασαν 4 ημέρες, τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο και ενημέρωσαν ότι δεν μου το έστειλαν τελικά γιατί έδωσαν τα 50 iPad και δεν είχαν να μου στείλουν (αλλά δεν με ειδοποίησαν) και μου ζήτησαν να επιλέξω ένα άλλο προϊόν.

Απάντηση από MustShop

Αγαπητέ πελάτη, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με το ιστορικό της παραγγελίας σας σε κάθε αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας σας λαμβάνατε αντίστοιχο ενημερωτικό mail. Πάντα με την προϋπόθεση ότι τα στοιχεία που μας δώσατε είναι σωστά, αρχικά λάβατε αντίγραφό της με mail με το μήνυμα «Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας. Είστε ευπρόσδεκτοι να μας ξανά επισκεφτείτε!.» Στην συνέχεια και μετά την τηλεφωνική επιβεβαίωση λάβατε με mail την ειδοποίηση «Επιβεβαίωση Παραγγελίας» με το μήνυμα «Η τηλεφωνική επιβεβαίωση ήταν επιτυχής.» Στην συνέχεια λάβατε το mail «Επεξεργασία Παραγγελίας» με το μήνυμα «Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί σε επεξεργασία με επιτυχία.» Κατά την διάρκεια της επεξεργασίας στις παραγγελίες που διαπιστώσαμε (αυστηρά κατά αύξοντα αριθμό) ότι δεν είναι αρκετό το stock, αποστείλαμε άμεσα το mail «Απόρριψη Παραγγελίας» με το μήνυμα «Η παραγγελία σας απορρίφτηκε . Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Παρακαλούμε επιλέξτε κάποιο άλλο προϊόν ή επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του καταστήματος.» Από τα παραπάνω, καταλαβαίνετε ότι υπήρχε συνεχής ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Επίσης να σας ενημερώσουμε ότι την εξαιρετική αυτή τιμή την πετύχαμε λόγω της αγοράς μεγάλης ποσότητας αλλά σε περίπτωση επαναληπτικής παραγγελίας λόγω μεγάλης ζήτησης, πάντα περιοριζόμαστε από την διαθεσιμότητα των προμηθευτών μας. Σε κάθε περίπτωση, λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να σας εξυπηρετήσουμε παρά τις φιλότιμες προσπάθειες μας.

BestPrice Release: 1.0.1578