Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

4 αξιολογήσεις

4,0

4 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
Dmytro Yaroshenko's avatar
Από Dmytro Yaroshenko

Αγόρασα μια ζυγαριά, από το συγκεκριμένο eshop, έμεινα ευχαριστημένο με το προϊόν την τιμή και τον χρόνο παράδοσης. Το πρότεινα σε έναν φίλο μου και παρήγγειλε και αυτός ακόμα μια ίδια. Θα το συνιστούσα και σε άλλους.

Σοφία Τσατσάκη's avatar
Από Σοφία Τσατσάκη
maeu's avatar
Από maeu

Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την ευγενική και γρήγορη εξυπηρέτηση του καταστήματος. Το προϊόν παραδόθηκε σε 2 ημέρες και μάλιστα επειδή δεν με βρήκαν στο σπίτι μου το παρέδωσαν στην εργασία μου ! Πολύ καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση.

Giannis Fragkioudakis's avatar
2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Giannis Fragkioudakis

"Όχι καλό" site αλλά το προτίμησα λόγω τιμής. Μου ήρθε mail ότι το προϊόν έγινε shipped αλλά μετά από 5 μέρες με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι τελικά δεν υπάρχει!

Απάντηση από Plaza24

Σχετικά με το παράπονο που διατυπώνει ο πελάτης κατ' αρχήν θα θέλαμε να διευκρινήσουμε ότι η αλλαγή κατάστασης παραγγελίας σημαίνει πως εστάλη στο τμήμα αποστολών της εταιρίας για να επικοινωνήσουν μαζί του για τις λεπτομέρεις της εκτέλεσης της. Δυστυχώς το προιόν δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο, λόγω προσωρινής έλειψης. Δεν καθυστερήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί του 5 ημέρες, διότι μεσολαβούσε σαββατοκύριακο και του τηλεφωνήσαμε την τρίτη ημέρα νωρίς το πρωί να τον ενημερώσουμε πως δεν μπορέσαμε να βρούμε απόθεμα ούτε σε συνεργάτη μας και γι' αυτό αργήσαμε 2 ημέρες την επικοινωνία μαζί του. Δέχθηκε την συγνώμη μας για την 2ημερη καθυστέρηση και βρήκε πολύ λογική και επαγγελματική την διάθεσή μας να καλύψουμε την παραγγελία του. Επειδή στόχος μας είναι η καλύτερη δυνατή ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας, εξαντλούμε κάθε περιθώριο ακόμα και με μηδενισμό του εμπορικού μας κέρδους, για την κάλυψη της κάθε παραγγελίας ακόμα και όταν σημειώνεται όπως σ' αυτήν την περίπτωση έλλειψη του κωδικού στην αγορά.
Δεχόμαστε όμως την παρατήρηση ως καλόπιστη και την θεωρούμε σαν μέσω για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι στην εξυπηρέτηση όλων των πελατών μας. Το μήνυμα που έλαβε με αλλαγής κατάστασης της παραγγελίας πιστεύουμε πως δίνει λάθος εικόνα και το λαμβάνουμε υπ'όψη μας.

BestPrice Release: 1.0.1630