Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

2 αξιολογήσεις

3,0

2 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
Kostas Rangos's avatar
3 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Kostas Rangos

Θεωρώ ότι είχα πολύ κακή αντιμετώπιση ειδικά στο θέμα της υποστήριξης μετά την πώληση και ειδικά σε θέματα εγγύησης. Στις 17/12/2013 αγόρασα από την εταιρία VnP ένα TABLET αξίας 229 ? (xoro pad 9719qr) όπου παρουσίασε βλάβη από τις πρώτες ώρες λειτουργίας. Λόγω Χριστουγέννων και της απουσίας μου από την Αθήνα, το επέστρεψα στην εταιρία για επισκευή στην εγγύηση στις 08/01/2014.Η αρχική ενημέρωση για τον χρόνο επισκευής ήταν 15 ημέρες περίπου. Μετά από μια εβδομάδα επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι μετά από την αποστολή του στην αντιπροσωπεία διαπιστώθηκε βλάβη που για την επισκευή της χρειάζεται ανταλλακτικό και το περιμένουν από το εργοστάσιο. Έως και σήμερα αυτή είναι η απάντηση που μου έδωσαν στις επόμενες 3 φορές που εγώ επικοινώνησα μαζί τους μιας και αυτοί δεν έκαναν καμία προσπάθεια να με ενημερώσουν για την εξέλιξη της υπόθεσης. Μετά από ερώτηση αν θα μου δώσουν άλλο Tablet για τις ημέρες που θα κρατήσει η επισκευή (μιας και έχουν περάσει τουλάχιστον 15 εργάσιμες από την ημέρα που το παρέλαβαν για το service ως όφειλαν βάση νόμου) μου απάντησαν ότι δεν έχουν και δεν προβλέπετε κάτι τέτοιο και θα πρέπει να περιμένω την επισκευή η οποία μπορεί να διαρκέσει ως και 3 μήνες. Μετά από αυτό έκανα επώνυμη καταγγελία στο τηλ. 1520 - στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, κάτι που οφείλουμε να κάνουμε όλοι μας σε τέτοιες περιπτώσεις.

Απάντηση από VnP

Καταλαβαίνουμε απόλυτα τη δυσαρέσκεια του πελάτη μας, αλλά δυστυχώς αυτές είναι οι νόμιμες διαδικασίες και δεν είναι στο χέρι μας να τις αλλάξουμε. Οι προμηθευτές μας δικαιολογούν αντικατάσταση συσκευής μέσα στις πρώτες 7 ημέρες από την πώληση του προιόντος. Από εκεί και πέρα η συσκευή πηγαίνει για service εντός εγγύησης στην αντιπροσωπεία. Φυσικά ο πελάτης δεν πληρώνει κάτι, γιατί είναι μέσα στην εγγύηση.

airwolf's avatar
4 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από airwolf

Έμεινα ευχαριστημένος κατά το μέγιστο από την εξυπηρέτηση του καταστήματος. Την επόμενη μέρα μετά την αγορά με κάλεσαν για επιβεβαίωση της παραγγελίας με ευγενικό τρόπο, η παράδοση έγινε μέσα σε τρεις μέρες από την παραγγελία παρότι ήταν επαρχία. Η τιμή του προιόντος που με ενδιέφερε ήταν η χαμηλότερη της αγοράς την ίδια στιγμή που όλα τα "μεγάλα" επώνυμα μαγαζιά ήταν ακριβότερα κατά 60-70?. Τελικά ο κερδισμένος είναι αυτός που έχει χαμηλές τιμές.

BestPrice Release: 1.0.1592