Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

5 αξιολογήσεις

2,4

5 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
Dimokritos Saloustros's avatar
Από Dimokritos Saloustros

Πολύ καλό κατάστημα. Παρέλαβα στην ώρα μου, η εξυπηρέτηση ήταν καλή και ευγενική.

papadopoulos_thanos's avatar
Από papadopoulos_thanos

Αγόρασα το τηγάνι meteor της tefal από το συγκεκριμένο κατάστημα. Από την περιγραφή του προϊόντος δεν μπορούσα να καταλάβω αν είναι αντικολλητικό ή όχι.

Τηλεφώνησα στο κατάστημα να διευκρινίσω αν είναι αντικολλητικό και μου είπαν πως φυσικά και είναι. Πως ειναι το καινούργιο τηγάνι της τεφάλ κλπ κλπ. Το αγόρασα και τελικά όχι μόνο δεν είναι αντικολλητικό αλλά η ίδια η τεφάλ δίνει 2 στα 5 στις αντικολλητικές του ιδιότητες. Αυτό το έμαθα γιατί υπέθεσα ότι το τηγάνι έχει πρόβλημα και κολλάει οπότε το έστειλα στην τεφαλ για να μου πει πως κακώς το αγόρασα ως αντικολλητικό.

Πήρα λοιπόν το κατάστημα και ζήτησα αντικατάσταση γιατί είχα λάθος πληροφόρηση. Να σημειώσω πως προτού ζητήσω αντικατάσταση τηλεφώνησα 2 φορές όπου ρώτησα αν είναι αντικολλητικό και μου είπαν πως πράγματι είναι, με ύφος μάλιστα μην τα ρωτάτε αυτά. Τηλεφωνώ λοιπόν και ζητάω αντικατάσταση. Αρχικά αμφισβητούν πως μου έδωσαν αυτήν την πληροφορία και ζητάω την ηχογραφημένη κλήση και μου λένε ότι δεν τις καταγράφουν όλες. Τους είπα ότι σε 3 διαφορετικές κλήσεις δόθηκε η ίδια πληροφορία και μου λένε ότι είναι δύσκολο να βρουν την ηχογραφημένη κλήση.

Έπειτα κλείνω παίρνω τηλέφωνο σε πωλητή ζητάω την ίδια πληροφορία και μου λέει πως είναι αντικολλητικό και μετά από λίγο μου λέει περιμένετε να ρωτήσω όπου ο υπεύθυνος (αυτός που μιλούσα πριν) του είπε πως δεν είναι και έτσι μου είπε και ο πωλητής ότι δεν είναι αντικολλητικό. Ζήτησα να μου δώσει επιτόπου τον υπεύθυνο και του είπα πως ακόμα και τώρα αρχικά μου είπε πως είναι αντικολλητικό οπότε δεν μπορείτε να αμφισβητείτε τη λάθος πληροφόρηση που μου δώσατε. Έπειτα μου είπαν πως η περιγραφή στο site είναι αυτή που τους δεσμεύει καθώς έκανα ηλεκτρονικά την παραγγελία και όχι τηλεφωνικά και στο τέλος ότι είχαν περάσει περισσότερες από 14 μέρες από την παράδοση για να γίνει αντικατάσταση (που πράγματι ισχύει).

Σκοπεύω να απευθυνθώ στο ινστιτούτο καταναλωτή για παραπληροφόρηση αν και απότι φαίνεται καταγράφουν τις κλήσεις μόνο για δική τους χρήση.

Απάντηση από Homemarkt

Αξιότιμε πελάτη,

Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμησή που δείξατε στο κατάστημα μας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο χρόνος επιστροφής ενός προϊόντος σύμφωνα πάντα με τον νόμο ορίζεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες και στην αρχική του συσκευασία (as new). Στην προκειμένη περίπτωση το προϊόν σας δεν πληρούσε τα παραπάνω κριτήρια, ώστε να γίνει η αλλαγή του. Εσείς από την μεριά σας υποδείξατε το συγκεκριμένο αίτημα προς την εταιρία μας μετά από διάστημα ενός μήνα, το προϊόν επίσης είχε χρησιμοποιηθεί από εσάς σε όλο αυτό το διάστημα.

Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι πληροφορίες και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων αναφέρονται όλα μέσα στις εκάστοτε σελίδες των προϊόντων μας, ώστε ο χρήστης να έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες πριν πραγματοποιήσει την αγορά του. Σε κάθε περίπτωση λυπούμαστε για το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε με την παραγγελία σας και ελπίζουμε να επανορθώσουμε σε επόμενη αγορά σας,

Με εκτίμηση,

Τμήμα Πωλήσεων HomeMarkt.gr

Paschalis Thomasoulis's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Paschalis Thomasoulis

Δεν συνιστώ το εν λόγω κατάστημα για αγορές, καθώς εκτός της διαδικασίας της παραγγελίας που ήταν το μόνο "θετικό", η όλη εικόνα, το προϊόν, η ανύπαρκτη υποστήριξη μετά την πώληση, η αδιαφορία και η αγενής συμπεριφορά προς τον πελάτη, είναι τα χαρακτηριστικά που συνάντησα, πρώτη φορά σε on-line αγορές.

Σας ευχαριστώ

pingpongmaster's avatar
Από pingpongmaster

Αν και αγοράζω συχνά από online καταστήματα ηλεκτρονικά είδη, αυτή ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα έπιπλα για το σπίτι μου από internet. Η αλήθεια είναι ότι σαν διαδικασία ήταν διαφορετική. Χρειάστηκε μεταφορική αντί για courier λόγω όγκου των επίπλων. Παρ’ όλα αυτά η τιμή για μεταφορά ήταν προσιτή κ ο χρόνος παράδοσης αποδεκτός. Αγόρασα μια καρέκλα και ένα προσιτό γραφείο για το σπίτι μου. Υπήρξε ενημέρωση από το κατάστημα για την παραλαβή της παραγγελίας μου πριν αποσταλεί σε μένα. Τα προϊόντα ήταν πολύ καλά για την τιμή που πλήρωσα, το όποιο με κάνει αρκετά χαρούμενο. Σαν συνολική εμπειρία ευχάριστη, το συνιστώ ιδιαιτέρα για σχέδια επίπλων που δεν μπορούν βρεθούν σε τοπική αγορά.

mayranan's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από mayranan

Παρήγγειλα ένα μεταλλικο τραπεζι με 6 μεταλλικες πολυθρονες στην πολυ καλη τιμη των 205 ευρω μαζι με τα μεταφορικα. Παρέλαβα το Σάββατο 20/06 και καθώς τα άνοιγα με την μεταφορική που μου τα έφερε τα βρηκα σε άσχημη κατάσταση. Τι εννοώ; Γδαρμενα γρατζουνισμένα γεματα εκδορες που σε πολλα σημεια εφυγε εντελως το χρώμα. Πηρα αμεσως την εταιρια να ζητησω αντικατασταση μιας και αυτο αναφέρετε στους όρους της αγορας οτι σε περιπτωση κακης καταστασης μου στέλνουν καινουριο. Ο υπαλληλος του service επέμενε στα εξης. Οτι και άλλο να μου στείλουν θα γινει ζημια παλι στην μεραφορα κ οτι το χρωμα θα φθαρει. Οτι ακομη κ καλο να ερχοταν σε μια εβδομαδα χρησης θα ειχα φθορες. Οτι ετσι ειναι το συγκεκριμενο προιον κ οτι επειδη μενω Κεφαλονια δεν γινοταν αλλιως. Εννοειτε ομως κανενα απο τα παραπανω δεν τα εμαθα πριν κανω την καταθεση των χρηματων.. Εστειλα με mail φωτογραφιες και ζητησα λήση γιατι πραγματικά είναι σαν χρησιμοποιημένα για χρόνια αυτά που πήρα και κάθε άλλο παρά καινούρια φαίνονται. Ακομη και το τραπέζι που ήταν μέσα σε κούτα για να το συναρμολογήσω δεν είχε κανένα αμπαλάρισμα για προστασία παρα μονο μια σακουλα γυρω απ το τζάμι και εννοειτε σε πολλα σημεια ευτυχως απο κατω είχε φυγει το χρώμα.. Μετά απο προτροπή του υπαλλήλου να κρατήσω τα πραγματα και να αφησω την μεταφορικη να φυγει μου είπε οτι θα δωθει λυση την Δευτέρα. Η λύση του καταστήματος Homemarkt που αρνήθηκε το δικαίωμά μου για επιστροφή προιόντος και αντικατάσταση της κακής ποιότητας αυτού ήταν οτι πρεπει να αγοράσω μπογια και να βάψω τις καρέκλες όπου είναι χτυπημένες.Μετα απο επιμονή θα μου στείλουν αυτοι την μπογια για να μπαλώσω τα καινούρια μου ελαττωματικά έπιπλα. Άλλη άκρη δεν έβγαλα. Τα συμπεράσματα δικά σας.. Και κάτι τελευταιο. Όταν τους ειπα πως αν δεν γινεται να μου στειλουν άλλα θελω τα χρηματα μου πισω είπαν πως θα χρεωθω και πάλι τα μεταφορικα και θα μου επέστρεφαν 160ευρω κ όχι όλο το ποσο των 205 το οποιο ήδη είχα πληρώσει και μεταφορικά χωρις να επιβαρυνθει καθόλου η εταιρία.. Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση παιδιά. Σίγουρα δεν πρόκειτε ποτέ ξανά να ψωνίσω απο εσας.

Απάντηση από Homemarkt

Αγαπητή πελάτισσα

Ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε για την αγορά σας και λυπούμαστε για το πρόβλημα που προέκυψε κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σας. Καταρχάς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει δοθεί ήδη λύση από το τμήμα service της εταιρείας μας αποστέλλοντας τα απαραίτητα, για την επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίσατε. Όντως όπως ζητήσατε στείλαμε όσο πιο άμεσα γίνετε τα προϊόντα που αγοράσατε από την εταιρεία μας και η παράδοση ήταν εντός των ημερών που σας είχαμε πει. Αναλάβαμε όλη την διαδικασία με τις εκάστοτε μεταφορικές ώστε να μπορέσουν τα προϊόντα να παραδοθούν σε ένα απομακρυσμένο σημείο της Κεφαλλονιάς που βρισκόσασταν για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας. Όσο αναφορά για την διαδικασία του έλεγχου κατά την παραλαβή πράξετε πολύ σωστά, αλλά όπως είδατε το προϊόν δεν είχε κάποιο χτύπημα. Αυτό που μας παρουσιάσατε ως ελάττωμα ήταν κάποια αμυδρά σημάδια τα οποία βρίσκονται εσωτερικά των καρεκλών στα σημεία που ακουμπούν μεταξύ τους (η μια μέσα στην άλλη) για τη μεταφορά και τη φύλαξη τους. Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία με τον συνάδελφο του τμήματος service ζητήσατε να γίνει αλλαγή των προϊόντων που έχετε πάρει, αλλά όπως σας ενημέρωσε και σε αυτή την περίπτωση οι καρέκλες θα έρθουν σε ντάνα, καθώς για να μεταφερθούν μπαίνουν η μια μέσα στην άλλη (ώστε να μπορέσουν να γίνουν 1 δέμα) και δεν μπορούν να γίνουν 6 ξεχωριστά δέματα, διότι κάτι τέτοιο θα διαφοροποιούσε το κόστος μεταφοράς. Ευχαριστούμε και πάλι που μας επιλέξατε για τις αγορές σας και ελπίζουμε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά στο μέλλον.

BestPrice Release: 1.0.1630