Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

4 αξιολογήσεις

4,3

4 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
ubergizmo's avatar
Από ubergizmo

Είχα παραγγείλει μια βάση για iphone, εκθεσιακό προϊόν, 12 ευρώ φτηνότερα. Μου ήρθε σε τρεις μέρες και σε πολύ καλή κατάσταση, στην αρχική συσκευασία, σχεδόν άθικτη. Και όλα τυπικά, σαν να είχα παραγγείλει καινούριο. Θα ήθελα μόνο να μην χρειάζεται να κάνεις λογαριασμό στο site τους για να παραγγείλεις κάτι.

dreamchase's avatar
Από dreamchase

Πολύ καλή εξυπηρέτηση! Τοποθέτησα την παραγγελία το βράδυ της 16ης Ιουλίου και το πρωί της 18ης ήταν σπίτι μου!

mpilorits's avatar
Από mpilorits

Πολύ καλό μαγαζί με μεγάλη ειδίκευση σε Apple.

pkatalag's avatar
Από pkatalag

Παραθέτω απλώς γεγονότα χωρίς χαρακτηρισμούς. Τοποθέτησα ηλεκτρονικά την παραγγελία στις 25/5 και έκανα την πληρωμή με paypal. Ενώ έλαβα επιβεβαίωση από το paypla για την πληρωμή δεν έλαβα καμιά επιβεβαίωση για την παραγγελία από το κατάστημα ενώ δεν φαινόταν η παραγγελία στο λογαριασμό μου που άνοιξα στο κατάστημά τους. Τους έστειλα αμέσως μήνυμα μέσω της φόρμας που είχαν στο site τους. Δεν πήρα καμία απάντηση. Στις 27/5 εμφανίστηκε η παραγγελία στο site τους αλλά φαινόταν σαν ακυρωμένη. Τους έστειλα νέο μήνυμα, αλλά πάλι δεν πήρα καμία απάντηση. Στις 28/5 άνοιξα dispute στο paypal. Μου ήρθε μια ακαταλαβίστικη φόρμα από το σύστημά τους. Σε απάντησή μου σε αυτό το μήνυμα μου ήρθε μια απάντηση ότι ψάχνουν το θέμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Τελικά επικοινώνησαν τηλεφωνικά στις 30/5 λέγοντάς μου ότι είχε μπλοκαριστεί η παραγγελία από το paypal. Μιας και ήθελα το προϊόν συμφώνησα να μπει μια νέα παραγγελία. Ο υπεύθυνος του καταστήματος μου είπε ότι θα πάει περίπου μία εβδομάδα (δηλ. μέχρι 6/6). Στις 9/6 πήρα ένα νέο mail που ενημέρωνε ότι υπήρχε καθυστέρηση και ότι η αποστολή θα γινόταν μέχρι τις 13/6 (αναγκάστηκα να επικοινωνήσω μαζί τους ξανά για να τους θυμίσω ότι σύμφωνα με την παραγγελία θα το παραλάμβανα εγώ ο ίδιος από το κατάστημά τους). Τελικά μου ήρθε ένα νέο μήνυμα στις 16/6 ότι μπορώ να το παραλάβω στις 17/6.

Απάντηση από iSystem Store

Aγαπητέ κ.,

Αρχικά θα θέλαμε να απολογηθούμε για την όποια ταλαιπωρία σας προξενήσαμε, καθώς η σωστή και έγκαιρη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι βασικό μας μέλημα.

Αφού ψάξαμε αναλυτικά το γεγονός, εντοπίσαμε ότι το πρόβλημα στη συναλλαγή σας δημιουργήθηκε αρχικά με την πρώτη σας παραγγελλία (25/5) λόγω ανεπιτυχούς συναλλαγής στο PayPal. Όταν συνέβη το ίδιο και τη δεύτερη φορά το PayPal ακύρωσε την παραγγελία. Δυστυχώς, τη στιγμή που προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αντιμετωπίζαμε ένα μη αναμενόμενο πρόβλημα με το δίκτυο μας που είχε σαν αποτέλεσμα να μπλοκάρει τη φόρμα επικοινωνίας και να λάβουμε το μήνυμα σας στις 28/6. Ωστόσο, όταν ανοίξατε dispute στο PayPal σας πιστώθηκε αυτόματα το ποσό εξόδων διαχείρισης και το υπόλοιπο ποσό μπήκε σε αναμονή μέχρι να διερευνηθεί το θέμα από το PayPal. Όταν επικοινωνήσατε μαζί μας με email για το θέμα του Paypal σας καλέσαμε τηλεφωνικώς για να σας εξηγήσουμε αναλυτικά τι είχε συμβεί και τι αφορούσε το πιστωτικό που λάβατε. Την ίδια ημέρα είχατε απάντηση και στο PayPal και τηλεφωνικά ότι χρειάζεται να κλείσετε το dispute προκειμένου να εμφανιστεί η πληρωμή και να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση παραγγελίας. Επιπλέον, λόγω μη διαθεσιμότητας του προϊόντος τη συγκεκριμένη στιγμή, φροντίσαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο χρόνος αναμονής όπως ορίζεται από το προμηθευτή ήταν περίπου μια εβδομάδα γι αυτό και σας προτείναμε αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων και ακύρωση παραγγελίας. Ωστόσο, δε δεχθήκατε και θελήσατε να συνεχίσετε την παραγγελία σας. Επίσης, σας ενημερώσαμε πως αν, λόγω αιτιότητας του προμηθευτή, υπήρχε και άλλη καθυστέρηση θα ενημερωθείτε άμεσα όπως και έγινε. Λόγω της καθυστέρησης που προέκυψε άθελα μας και προκειμένου να λάβετε το προϊόν το συντομότερο δυνατό, σας δώσαμε τη δυνατότητα να σας το στείλουμε δωρεάν στο χώρο σας καθώς είχατε δηλώσει παραλαβή από το κατάστημα.

Λυπούμαστε πραγματικά για την ταλαιπωρία και τη λαθεμένη συνεννόηση και γι αυτό σας ζητήσαμε και το ανάλογο feedback από τις φόρμες που είχατε συμπληρώσει αρχικά προκειμένου να διορθώσουμε το λάθος, όπως και έγινε ενός 20 λεπτών.

Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε ξανά στο μέλλον φροντίζοντας να σας δείξουμε το καλύτερο μας πρόσωπο και να μην κρατήσετε την εμπειρία από ένα μεμονωμένο συμβάν.

Με εκτίμηση, Η ομάδα της iSystem

BestPrice Release: 1.0.1615