Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

9 αξιολογήσεις

2,7

9 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
traboukos's avatar
Από traboukos

Αγόρασα τα παπούτσια adidas Puntero. Ο χρόνος παράδοσης ήταν απλά τραγικός και όταν ζήτησα αλλαγή ακόμα πιο τραγικός, η επικοινωνία κάκιστη και κυρίως γινόταν με δική μου πρωτοβουλία. Τα παπούτσια μάπα και μικρά(και ας έχω αγοράσεις δεκάδες ζευγάρια adidas στο συγκεκριμένο νούμερο απο άλλα καταστήματα...?), και τα έξοδα επιστροφής δεν συμφέρουν. Είμαι απο τις 17 / 12 / 2015 που έκανα την παραγγελία, χωρίς παπούτσια και -38 ευρό. Εννοείτε ότι δεν συστήνω σε κανέναν να αγοράσει από αυτό το κατάστημα ούτε κουμπί!!!

Ηλίας Καραχάλιος's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Ηλίας Καραχάλιος

ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ DELSEY VISA PPL SPINNER 54 CM ΜΑΥΡΟ Αγόρασα αυτή την βαλίτσα στις 25 Σεπτεμβρίου 2014. Στο πρώτο μου ταξίδι (Οκτώβρης) χάλασε η μια ρόδα με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να την σέρνω σε όλο το δρόμο. Η ρόδα έλιωσε. Μόλις γύρισα επικοινώνησα με την Plus4U. Ο Υπεύθυνος έλειπε. Αναγκάστηκα να πάρω πολλές μέρες για να τον βρω. Αφού βρήκα λοιπόν τον υπεύθυνο χρειάστηκε να μιλήσουμε πολλές φορές (θέλω να πιστεύω σε καταγεγραμμένες συνομιλίες), ο οποίος με ενημέρωσε ότι θα περάσουν να πάρουν την βαλίτσα και θα επισκευασθεί. Μετά από 4 ημέρες ... έδωσε ο θεός! Από τότε έχει περάσει σχεδόν 1 μήνας και ακόμα περιμένω... Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ με είχε ενημερώσει ότι σε 2-3 μέρες από την στιγμή που θα την πάρουν θα είναι έτοιμη. Αντ αυτού με 2 email ένα στις 20/11 και ένα στις 27/11 με ενημέρωνε ότι το service της DELSEY ευθύνεται για την καθυστέρηση. Απάντησα λοιπόν ότι ζητώ άμεση αντικατάσταση μετά τον εμπαιγμό ή επιστροφή των χρημάτων μου. 4 Ημέρες μετά η απάντηση ήταν ότι φταίει η DELSEY και μια προσφορά για δώρο 20 ευρώ... Την 1η Δεκεμβρίου με διαβεβαίωσε ο ίδιος κύριος με διαβεβαίωσε ότι θα την παραλάβω εντός εβδομάδας... μια εβδομάδα μετά φυσικά και δεν την έχω παραλάβει... Ο εμπαιγμός δεν έχει τέλος... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ Πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να μπει κάποιος στην διαδικασία να αγοράσει από την PLUS4U. Ήταν η τελευταία αγορά μου...

Nick Manoulis's avatar
Από Nick Manoulis

Το προϊόν που παρήγγειλα (Δευτέρα πρωί) ενώ ήταν διαθέσιμο στην ιστοσελίδα και στο ψαχτίρι σας, δεν υπήρχε στα αληθεια διαθέσιμο και με ενημέρωσαν (Παρασκευή μεσημέρι) αφού είχε γίνει η παραγγελία και αφού είχε περάσει το στάδιο επιβεβαίωσης διαθεσιμότητας και είχε φτάσει στο στάδιο "συγκέντρωσης προϊόντων"... Κατ'αρχάς εφόσον δεν υπάρχει δεν θα έπρεπε να φαίνεται διαθέσιμο στην ιστοσελίδα τους, πόσο μάλλον να με αφήνει το σύστημά τους να το παραγγείλω και το κερασάκι στην τούρτα μετά απο τόσες ημέρες που έχει γίνει η παραγγελία (06/10/14 02:13) να με ενημερώνομαι απο την plus4u (πέντε εργάσιμες αργότερα 10/10/14 14:02) ότι "ξαφνικά" η εταιρία (medisana) ενημέρωσε πρίν απο λίγο κιόλας ότι, το εργοστάσιο την αιφνιδίασε με τη σειρά της, με το σταμάτημα της παραγωγής του συγκεκριμένου προϊόντος και μάλιστα μόλις αυτή την εβδομάδα που όλως τυχαίως έγινε η παραγγελία... και άρα τις πταίει; Ο γνωστός άγνωστος το "εργοστάσιο στο εξωτερικό"... Απαράδεκτη καθυστέρηση και ψευδής διαθεσιμότητα προϊόντων στην ιστοσελίδα τους που οδηγεί σε παραπλάνηση του πελάτη. Η τακτική αυτή μου θυμίζει τις πρακτικές των μεγάλων S/M που προσφέρουν προϊόντα σε εξευτελιστικές τιμές για να δελεάσουν τους πελάτες να τους επισκεφθούν και μετά επικαλούνται "εξάντληση των αποθεμάτων". Δεν δύναμαι να απασχοληθώ περαιτέρω με το συγκεκριμένο συμβάν λόγω λιγοστού ελεύθερου χρόνου που τώρα ήδη μου στερήθηκε ακόμα περισσότερο μιας και πρέπει να επαναλάβω την παραγγελία και την αναζήτηση... Ελπίζω να συμμορφωθεί και καλές οι μικρότερες τιμές στην αγορά αλλά σε υπαρκτά προϊόντα.

vagkou's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από vagkou

Η παράδοση δεν έγινε ποτέ στον τόπο που έπρεπε να γίνει και αφού πήγαμε εκεί που μας υπέδειξαν (που απείχε μία ώρα από την τοποθεσία που είχαμε ορίσει) μας έστησαν και μισή ώρα μέχρι να έρθουν στο ραντεβού που είχαμε!

bpone_basilikhpath's avatar
2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από bpone_basilikhpath

Η παραγγελιά έγινε μέσω του Best Price αλλά δεν ενημερωνόταν η κατάσταση της παραγγελίας, οπότε όταν πήρα στο κατάστημα και τους ρώτησα μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα, η πωλήτρια ήταν ειρωνική και αγενής και μου είπε να επικοινωνήσω εγώ με το Best Price για να λυθεί το πρόβλημα. Πάντως η παραγγελία έφτασε εγκαίρως. Πρέπει να πω όμως ότι το Plus4U χρεώνει τα έξοδα αποστολής, ενώ αν κάνετε την παραγγελία μέσω του Best Price δεν θα σας χρεώσουν.

Άννα Μαρκομανωλάκη's avatar
4 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Άννα Μαρκομανωλάκη

Παράγγειλα μέσω του Bestprice Cart και είχα πλήρη ενημέρωση για την εξέλιξη. Τα προϊόντα παραδόθηκαν από το κατάστημα στην μεταφορική μόλις την επόμενη μέρα και τα παράλαβα μέσα σε 2 ημέρες - εξαιτίας της απάστασης. Το δέμα ήταν αρκετά προσεγμένο. Κάποια πράγματα που ήταν εύθραυστα τα είχαν τυλίξει πάρα πολύ καλά.

Ioannis Klimathianos's avatar
2 άτομα βρήκαν την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Ioannis Klimathianos

3 μικροσυσκευές κουζίνας διαθέσιμες σε 4-6 ημέρες. Καταχώρηση παραγγελίας 09/05, επιβεβαίωση 10/05 και εκτιμώμενη παράδοση μεταξύ 16 - 18/05. Αναγκάστηκα να τους τηλεφωνήσω 3 ξεχωριστές φορές ώστε να μπορέσω να ενημερωθώ για την καθυστέρηση, και τελικά, να παραλάβω μετά από 15 ημέρες, στις 25/05.

Despina Gabriel's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Despina Gabriel

Eίμαι πολύ ευχαριστημένη από την γρήγορη αποστολή. Ελπίζω να είναι καλοί και στο service.

Eleni Pergianaki's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Eleni Pergianaki

Πολύ καλή τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση. Γρήγορη αποστολή.

BestPrice Release: 1.0.1630