Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

2 σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

1 αξιολόγηση

1,0

1 αξιολόγηση
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
kbos's avatar
Από kbos

Στις αρχές Νοεμβρίου παρήγγειλα από το εν λόγω site το προϊόν http://www.e-snowshop.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1633&category_id=62&option=com_virtuemart&Itemid=13 το οποίο ήταν και πάλι διαθέσιμο μετά από δύο "διαλείμματα" που το κατάστημα πότε το περίμενε και πότε το είχε. Μετά από δικό μου λάθος στην πληρωμή με πιστωτική κάρτα τηλεφώνησα και μου εξήγησαν τι να κάνω για να ολοκληρώσω την πληρωμή. Την Τρίτη 20 Νοεμβρίου (και με διαθέσιμο το προϊόν) έκανα τελικά επιτυχώς την παραγγελία, για να μου πουν από τηλεφώνου σήμερα ότι δεν είναι διαθέσιμο. Ο λόγος; Αν κάποιοι πελάτες περάσουν από το φυσικό κατάστημα και αγοράσουν το ίδιο προϊόν, ενδέχεται αυτό να είναι και πάλι σε κατάσταση μη διαθεσιμότητας. Δηλαδή, όποιος παραγγέλνει μέσω του e-snowshop δεν έχει καμία προτεραιότητα έναντι του πελάτη του φυσικού καταστήματος που θα πάει από εκεί αργότερα, αλλά απεναντίας τον "γράφουν" και πουλάνε την παραγγελία του στον πρώτο που θα τη ζητήσει από το κατάστημα. Αυτά είπα και στον υπάλληλο που με κάλεσε σήμερα, ο οποίος (με απολογητικό ύφος και ευγενικά) προσπάθησε να με πείσει ότι δεν καταλάβαινα αυτά που μου έλεγε (λες και δεν ήξερα ελληνικά)! Κατόπιν πρότασης του ίδιου υπαλλήλου ακύρωσα την παραγγελία, περιμένω επιστροφή του δεσμευμένου ποσού στην κάρτα και δημιούργησα αμέσως λογαριασμό στο BestPrice.gr για να αξιολογήσω το e-κατάστημα. Όσον αφορά το σχεδιασμό του e-shop της εταιρείας, λείπουν λειτουργίες εντελώς αυτονόητες: δε μπορείς να προσθέσεις ξανά στην παραγγελία σου τα στοιχεία της κάρτας σου αν έχεις κάνει λάθος όπως εγώ και επιπλέον δε μπορείς να διαγράψεις την παραγγελία σου (εγώ ήθελα απλά να τη διαγράψω για να την κάνω από την αρχή σωστά). Προσωπικό συμπέρασμα : Μακριά από το συγκεκριμένο e-shop (για το φυσικό κατάστημα δεν ξέρω)!

Απάντηση από Snowshop

Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση προκαλέσαμε στον πελάτη μας. Απλά θα θέλαμε να γράψουμε μερικά σχόλια μιας και μας αδικεί αυτή του η αξιολόγηση. Το προσωπικό εξυπηρέτησης του ανέφερε με όμορφο και ευγενικό τρόπο πως το προϊόν είχε εξαντληθεί από το φυσικό κατάστημα πριν γίνει η παραγγελία του . Δυστυχώς όπως και σχεδόν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα με φυσική παρουσία δεν έχουμε συγχρονισμό στοκ φυσικού καταστήματος με το site με αποτέλεσμα όταν ο πελάτης αγόρασε το προϊόν στο φυσικό κατάστημα να μην αλλάξει αυτόματα σε μη διαθέσιμο το προϊόν στο site (κάτι που στο e-snowshop είναι προγραμματισμένο να γίνει στο κοντινό μέλλον ) . Όσο αφορά στην κριτική ότι δεν μπορεί να σβήσει την παραγγελία του ή να αλλάξει στοιχεία στην κάρτα του θα λέγαμε απλά ότι αυτό είναι μια δυνατότητα που σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να δώσουμε στους χρήστες, φανταστείτε κάποιος να κάνει μια παραγγελία , να γίνει αποστολή της παραγγελίας την επόμενη ημέρα και ο χρήστης να την διαγράψει γιατί το μετάνιωσε, επίσης και για την κάρτα ανάλογα πρακτικά θέματα δικαιολογούν την μην δυνατότητα αυτήν. Προσπαθούμε να έχουμε πάντα άμεση διαθεσιμότητα στα προϊόντα μας που εμπορευόμαστε αλλά δυστυχώς λόγω ατυχήματος στην εταιρεία Τhe North Face δεν κατέστη εφικτό για το συγκεκριμένο προϊόν να έχουμε αρκετά διαθέσιμα . Εξυπηρετούμε κάθε πελάτη μας ξεχωριστά και προσπαθούμε να παρέχουμε εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου, αυτό φαίνεται και από τις κριτικές πελατών μας, παρόλα αυτά ζητάμε συγνώμη στο πελάτη μας και να είναι σίγουρος ότι θα λάβουμε πολύ σοβαρά την κριτική του ώστε να φροντίσουμε να μην ξανασυμβεί ανάλογο συμβάν.

BestPrice Release: 1.0.1558