Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

7 αξιολογήσεις

4,0

7 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
Sonam Sanimik's avatar
Από Sonam Sanimik

παράγγειλα ενα εργαλείο σε προσφορά και μου ήρθε στην πόρτα. σταθερή αξία στο χώρο..

cosmo12's avatar
Από cosmo12

παρασκευή 18/09/2015, 22:15 παράγγειλα ένα ρουτερ ξύλου (Black & Decker KW1600EKA ) που ήταν διαθέσιμο στην τιμή των 119? από το ηλεκτρονικό κατάστημα . Την δευτέρα 21-9-2015 στις 16:00 περίπου με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι είχε αλλάξει η τιμή η οποία ήταν γύρω στα 154?.Ακύρωσα την παραγγελία . Αν υπήρχε διαθεσιμότητα στο υπάρχον στοκ των 119? γιατί άλλαξε η τιμή; Μήπως πρέπει να πουλήσουν μηχάνημα κόστους λιανικής 119? σε τιμή νέας παραλαβής με περισσότερο κέρδος; Η πρακτική αυτή αναιρεί το πλεονέκτημα της αμεσότητας των αγορών μέσω διαδικτύου. Έχασα δυο ημέρες που περίμενα το ρουτερ.

Απάντηση από Stereotiki

Δυστυχώς οι τιμές αλλάξαν εδω και μέρες και το είχαμε αγοράσει πάνω απο 119. Γιατι η τιμολογηση γινεται αργοτερα απο την παραλαβη απο την Stanley Black Decker Hellas. O ίδιος ο πελάτης μας είπε οτι όλοι το είχαν 154. Δυστυχώς δεν το είχα σε παλιο στοκ για να μπορούσαμε να το πουλήσουμε 119. Κρίμα που λόγω άλλων παραγγελιών λόγω ΣΚ δεν μπορεσα να τον ενημερώσω ποιο άμεσα απο την Δευτέρα.

Sofia_82's avatar
Από Sofia_82
Μαρία Kαραταράκη's avatar
Από Μαρία Kαραταράκη
GEORGE ZARIFIS's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από GEORGE ZARIFIS
panagiotis71's avatar
1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από panagiotis71

Αγόρασα ένα φίλτρο TORAYVINO MK2 σε προσφορά που είδα στο site συν 3 ανταλλακτικά φίλτρα για αυτό. Ο πωλητής με βοήθησε για το πως θα τοποθετηθεί και πως λειτουργεί. Η τιμή του ήταν η καλύτερη που βρήκα και η εξυπηρέτηση το ίδιο.

Christoforos Krounis's avatar
από 1 άτομο βρήκε την αξιολόγηση χρήσιμη.
Από Christoforos Krounis

Ηλεκτρονική παραγγελία, Παρασκευή 29/11/2013 για ένα ποτηροτρύπανο και κάποια άλλα μικρό-εργαλεία .Tους παίρνω τηλέφωνο μετά από λίγα λεπτά και τους ρωτάω αν γίνεται να έχω τα πράγματα την επόμενη μέρα (Σάββατο 30/11/2013), εάν τα παραλάβω ο ίδιος από το κατάστημα της courier (Γενική Ταχυδρομική) καθώς σε προηγούμενες αγορές που είχα ξανακάνει, έγινε με αυτό τον τρόπο. Μου απάντησαν θετικά και ότι θα μπορώ να πάρω τηλέφωνο στο υποκατάστημα που εξυπηρετεί την περιοχή μου για να τα παραλάβω. Την επόμενη μέρα παίρνω στο υποκατάστημα και μου λένε δεν έχουν κάποιο πακέτο για μένα. Ξανακαλώ πάλι λοιπόν πίσω στην Stereotiki και με ενημερώνουν οτι δεν είχαν το ποτυροτρύπανο και θα το έχω την Δευτέρα (παρεμπιπτόντως, τα εργαλεία τα χρειαζόμουν την Κυριακή)

Απάντηση από Stereotiki

Πολλες φορές δεν προλαβαίνουμε κάποιες παραγγελίες της ίδιας μέρας να φύγούν και την ίδια μέρα. Άνθρωποι είμαστε. Ο συγκεκριμένος χρήστης πήρε τηλεφώνο και απειλούσε ότι θα μας βάλει αρνητική κρτική και στο Bestprice και στο Skroutz γιατί υποστηρίζει ότι όταν πήρε τηλεφωνο να ρωτήσει αν μπορεί να την ακυρώσει (και του είπαμε βεβαίως μπορεί, και για αυτό την ακυρώσαμε), και λόγω ότι έκλεισε το τηλέφωνο ο αδερφός μου για να εξυπηρετήσει έναν πελάτη δυσαρεστήθηκε από αυτό. Ελπίζω και εύχομαι οι χιλιάδες πελάτες που έχουν εξυπηρετηθεί, να βάλουν και αυτοί την κριτική τους για να μην υπάρχει μια μόνο πλευρά που δεν είναι και αντικειμενική.

BestPrice Release: 1.0.1586