Είσοδος / Εγγραφή

Τρόποι πληρωμής

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτικές κάρτες
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
  5. Viva Payments
  6. Paysafecard

Αποστολή, μεταφορικά

  1. ΕΛΤΑ
  2. Ταχυμεταφορά (Courier)
  3. Παραλαβή από δίκτυο καταστημάτων
  4. Μεταφορική εταιρία
  5. Συσκευασία δώρου
  6. Taxibeat

Σημεία παρουσίας

19 σημεία παρουσίας

Αξιολογήσεις καταστήματος

2 αξιολογήσεις

3,5

2 αξιολογήσεις
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1

Μοιράσου την εμπειρία σου για το και βοήθησε τους χρήστες του BestPrice.

Αξιολόγηση
mariellavas's avatar
Από mariellavas

Από το συγκεκριμένο site έκανα παραγγελία από το τηλέφωνο μια ζακέτα Lee και ένα ζευγάρι παπούτσια Toms. Δεν γράφω σχόλια γενικά αλλά επειδή αγοράζω από το ηλεκτρονικό εμπόριο και έχω βιώσει πολλές εμπειρίες, καλές και κακές, η συγκεκριμένη εμπειρία ήταν η καλύτερη μέχρι τώρα και θα ήθελα να την αναφέρω. Για να ξέρετε από που αξίζει να αγοράζουμε όχι μόνο επειδή έχει καλές τιμές αλλά και για επαγγελματική εξυπηρέτηση !!!!
Η εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο ήταν παρά πολύ καλή, σαν να βρισκόμουν σε κατάστημα και με εξυπηρετούσαν. Ο νεαρός που μίλησα με κατατόπισε και μου έδωσε όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μου. Πραγματικά παραδειγματική εξυπηρέτηση. Η παραγγελία μου έφτασε μετά από 2 ημέρες. Τα πράγματα μέσα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και σε συσκευασία!!! Αλλά αυτό που με εντυπωσίασε ήταν ένα τηλεφώνημα που δέχτηκα από τους ίδιους λίγο πριν έρθει το παιδί της courier ότι το δέμα μου έχει φτάσει και ότι θα παραλάβω σήμερα! όντως μετά από 30 λεπτά ήρθε ο courier!!! Άριστοι επαγγελματίες στο είδος τους με συνέπεια, τους προτείνω ανεπιφύλακτα!!!

giorgossag1's avatar
Από giorgossag1

Τέσσερα πράγματα παρήγγειλα (ήθελα). Μια εβδομάδα μετά μου είπαν ότι δεν είχαν το ένα, τους ενημέρωσα να στείλουν τα υπόλοιπα και τελικά μου ήρθαν τα 2. Τηλέφωνα δε σηκώνουν, e-mail αν θέλουν απαντούν. Κακώς που δέχτηκα τα πράγματα από την courier. Μυαλά για επόμενη φορά..

Απάντηση από Cosmos Sport

Καταρχήν σας ευχαριστούμε για την κριτική σας και σας ζητάμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση έχει προκληθεί.

Πράγματι, διαπιστώθηκε ότι έχετε προβεί σε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα στις 16-3 με δύο προϊόντα. Επίσης, στις 18-3 έχετε ζητήσει με e-mail την προσθήκη δυο ακόμα προϊόντων. Στο παραπάνω αίτημα σας, υπάρχει απάντηση από εμάς ότι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί. Ως εκ τούτου, προβήκαμε στην πραγματοποίηση τηλεφωνικής παραγγελίας με τα δύο νέα προϊόντα που θέλατε. Στις 21-3 υπάρχει ενημέρωση προς εσάς για την έλλειψη ενός από τα προϊόντα που ζητήσατε και ότι με την δίκη σας σύμφωνη γνώμη θα σταλούν τα υπόλοιπα προϊόντα χωρίς να χρεωθείτε μεταφορικά. Σε αυτό το σημείο να σας αναφέρω ότι το διάστημα 15-3 έως 23-3 αντιμετωπίζαμε ένα σοβαρό τεχνικό πρόβλημα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Σε κάθε περίπτωση, να ξέρετε ότι παρατηρήσεις όπως αυτή, μας κάνουν να προσπαθούμε κάθε μέρα περισσότερο, ώστε να γινόμαστε καλύτεροι ως προς την εξυπηρέτηση των πελατών μας, αλλά και για να παραμείνουμε στην πρώτη θέση των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού για αθλητικά είδη, σύμφωνα και με e-volution awards.

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση. Ζητάμε και πάλι συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε, χωρίς φυσικά να έχετε κάποια ευθύνη.

Γ.Τ. Υπεύθυνος Customer Service CosmosSport.gr

BestPrice Release: 1.0.1615